شکوفه های بهاری: گل های خود و بیشتر را در بلژیک انتخاب کنید

پس از بدترین بهار تاریخ بلژیک، دمای هوا در نهایت در حال افزایش است – و یکی از راه‌های جشن گرفتن، تزئین خانه‌تان با گل‌های تازه و زیبا است.

برای انجام این کار به روشی پایدار و سازگار با محیط زیست – کشور مملو از سایت‌های گلی است که خودتان انتخاب کنید. حدود 50 مورد در بروکسل و والونیا وجود دارد، از جمله سه مورد در پایتخت یا نزدیک آن.

فرصت‌هایی در فلاندر که نیازی به اشتراک فصلی ندارند، شامل آدرس‌هایی در Sint-Martens-Bodegem (De kleur van hier an nu) و بروژ (Pluktuin) است. مراکزی در Aartselaar (Bens Bloemplukweide)، در مسافت دوچرخه سواری Antwerp، و در Ferm Bio در Zemst نیز دارای میوه های فصلی هستند – دومی همچنین گوجه فرنگی و سبزیجات تازه مزرعه را ارائه می دهد.

یک دسته گل از 20 گل از حدود 10 یورو شروع می شود. پرداخت به طور معمول به ازای هر بلوم است و برخی از تولیدکنندگان نیز حواله بانکی را می پذیرند.

همچنین می‌توانید به مکان‌هایی بروید که روی چیدن میوه تمرکز دارند و در فصل اوج گل ارائه می‌دهند. یکی از موارد مورد علاقه بزرگ در بروکسل، زمان میوه محبوب اندرلخت در نزدیکی حفاظتگاه طبیعی زیبای Neerpede است.

هر زمان که حال و هوای شما را جلب کرد، می توانید دسته گل خود را انتخاب کنید زیرا سایت ها معمولاً از اوایل ماه مارس تا پایان اکتبر هر روز باز هستند. اصل ساده است. به عنوان مثال در سایت Ferme du Chant des Cailles در واترمال-بویتسفورت (تصویر شده است)، ردیف‌هایی از گل‌های فصلی از آستر تا زینیا همراه با کاتر، صندوق پول و اطلاعاتی درباره هزینه‌های غذای شما در انتظار شما هستند. این فقط در مورد گل نیست. این مکان بوکولیک همچنین دارای یک فروشگاه مزرعه، گوسفند، بز و فعالیت های خانوادگی بعد از ظهر یکشنبه است.

در واقع، همه سایت‌ها، که بسیاری از آنها به مزارع مرتبط هستند، مکان‌های دوست‌داشتنی برای پیاده‌روی، لذت بردن از شکوفه‌ها و استراحت هستند. ما فصل را با نرگس در ماه مارس شروع می کنیم. سپس گل های لاله، نیلوفر و گل صد تومانی در بهار می آید. ماکسیمیلیان بومرز، مدیر Be Flowers مستقر در Nivelles به RTBF گفت.

این مفهوم که در سال 2007 از آلمان و سوئیس وارد شد، به نفع تولیدکنندگان گل‌های فصلی و محلی است: «80 درصد گل‌هایی که در گل‌فروشی‌های سنتی پیدا می‌کنید، از آن طرف دنیا می‌آیند،» گل‌فروش پایدار مستقر در بروکسل، آماندین مازیرز توضیح می‌دهد. این گل‌ها نه تنها با هواپیما حمل می‌شوند که باعث افزایش ردپای اکولوژیکی آن‌ها می‌شود، بلکه کشت آن‌ها به مقدار زیادی آب و آفت‌کش‌ها نیز نیاز دارد.

سایت‌های گلی که خودتان انتخاب کنید، که عمدتاً در امتداد جاده‌های اصلی واقع شده‌اند و با تابلوهای «گل‌های خودت را انتخاب کن» تبلیغ می‌شوند، همچنین نشان‌دهنده تمایل کشاورزان بلژیکی برای تنوع در یک حرفه دشوار است. همانطور که دلفین ویرندیلز، مالک “Les Champs de Fleurs de Delphine” در Sorinnes به ایستگاه تلویزیونی محلی Matélé مستقر در دینانت گفت، موفقیت نیز به صداقت متکی است، زیرا کسی در این زمینه وجود ندارد که پول شما را بگیرد: “ما امیدواریم مردم این کار را انجام دهند. با حسن نیت بیایید و به کار ما احترام بگذارید، زیرا واقعاً کار است و بخش مهمی از تجارت کشاورزی ما است.»

عکس ها: (تصویر اصلی) De kleur hier van nu; La Ferme du Chant des Cailles

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *