مهمان‌ها به شهر برگشته‌اند: بارهای تابستانی بروکسل را جشن می‌گیرند

شهر گرم، تابستان در شهر… خوب بالاخره خورشید گاه به گاه ظاهر می‌شود و کجا بهتر از یکی از مجموعه‌ای از «گونگت‌های تابستانی» بروکسل برای لذت بردن از برخی پرتوها است؟

نام guinguette به یک رستوران کاباره محبوب اشاره دارد که در پایان قرن نوزدهم در منطقه پاریس توسعه یافت. اغلب در سواحل رودخانه قرار دارند و مکانی برای استراحت و تفریح ​​بودند. بروکسل از رودخانه لذت نمی‌برد، اما مجموعه‌ای از پارک‌های خیره‌کننده را به رخ می‌کشد – و اینجا جایی است که خانواده بارک‌های بارک – یا بارهای تابستانی – خانه خود را ساخته‌اند.

بچه جدید در بلوک – بار وینسنت در پارک بون پاستور Evere’s، قبلاً افتتاح شده است و طیف وسیعی از غذاهای خانگی، نوشیدنی ها و شیرینی های سازگار با محیط زیست را در Barc ارائه می دهد ( pasteis de nata از Forcado Pastelaria بروکسل، سنت ژیل، شگفت انگیز است). با تاکید بر محصولات محلی، فکر کنید “چای زنده” کامبوچا نه کوکاکولا، و بسته بندی هوموس و نخود به جای پنیر و باگت ژامبون، کرایه قابل توجه تری نیز در دسترس است.

این آخر هفته (از 29 آوریل)، نوبت به گینگوت های فابیولا (پارک روی بودوئن، جت)، آندره (پارک دو لاکن) و هانری (پارک ژرژ هانری، ولووه-سنت-لامبرت) است. سپس در 6 می، موریس (پارک دو سینکوانتنر، تصویر شده است) کرکره های خود را پایین می اندازد و به دنبال آن در 17 ژوئن یک “Vélo-guinguette” (کافه روی چرخ ها) در Abbaye de la Cambre در Ixelles ساخته می شود. سرانجام، در 1 ژوئیه، در یک محیط خاص در پارک دودن Forest’s, Guinguette Emile به کاروان می‌پیوندد.

و این فقط تنقلات و تنقلات مقوی نیست، انتظار یک برنامه کامل از فعالیت ها از هنر تا یوگا را داشته باشید. به عنوان مثال موریس، «رئیس بزرگ» گروه، امسال میزبان مسابقات لیندی هاپ، سالسا، تئاتر خیابانی و «بولز» خواهد بود.

از ساعت 10:00 تا 22:00 می توانید از همه این مکان های شاد لذت ببرید، با غذا از ظهر در دسترس است. آنها تا 24 سپتامبر هر روز، بارانی یا می درخشند، باز هستند.

آسمان جرعه جرعه

اگر فضای باز برای شما مناسب نیست، مکان‌های سرپناه‌تر برای تماشای غروب آفتاب و نوشیدنی‌های کوکتل، تراس‌های شیک روی پشت‌بام در برخی از زیباترین هتل‌های بروکسل هستند.

سوکو

اگرچه تا 2 می باز نمی شود، بار Soko Rooftop (تصویر شده است) مشرف به جنگل سونیان بسیار پرطرفدار است، توصیه می شود همین حالا یک مکان در تراس بزرگ آن رزرو کنید. با بازگشت به فصل دوم، این آدرس در طبقه یازدهم ساختمان چهارراه در چهارراه چهار بازوی تروورن منظره ای بی نظیر از خط افق پایتخت و جنگل های باستانی اطراف را ارائه می دهد. از 17:00 تا 1:00 تا 30 سپتامبر باز است.

یک تازه وارد که مشتاقانه منتظرش هستیم، Bar Tope (به معنای مناسب، “اجلاس” در اسپانیایی) در Hoxton است که در 22 مه در تور ویکتوریا (خانه سابق IBM) پشت Botanique، با منظره ای پانوراما از شهر افتتاح می شود. در داخل هر روز و در تمام طول سال از ساعت 17:00 تا 1:00 (از ساعت 11:00 تا 2:00 شنبه و یکشنبه) باز است، منطقه تراس Tope تا سپتامبر باز خواهد بود.

در محله اتحادیه اروپا، یکی از آدرس‌های داغ The Roof است، که جای تعجبی ندارد، در پشت بام هتل سوفیتل بروکسل اروپا در میدان جوردان قرار دارد. این همچنین به دلیل غذاهای خلاقانه مشهور تلویزیونی «JeanPhi» – رستوران غذاخوری «The 140» ژان فیلیپ واتین، مکانی فریبنده است. اگر جمعه یا شنبه شب بازدید کنید، با یک دی جی زنده به شما پاداش داده می شود تا نوشیدنی های خود را زنده کنید.

هتل پرچه جم

یکی دیگر از بارهای با کیفیت بالا، هتل جم با طراحی زیبا است. با استخر شنای بیژو و مناظر شگفت‌انگیز، پشت بام Perché (تصویر شده است) کوکتل‌های خاص مانند Dark n’ Perché و Thym Sour مبتنی بر رم، و همچنین فینگر فود و کاسه‌های فوندو را برای اشتراک‌گذاری ارائه می‌دهد. همه روزه از ساعت 17 باز است در Chaussée de Charleroi.

یکی از گزینه‌های مورد علاقه، بار پنج ستاره روی پشت بام Warwick Brussels در Rue Duquesnoy است، جایی که می‌توانید از نوشیدنی یا غذا با منظره ممتاز Grand Place لذت ببرید. از سه شنبه تا شنبه، 17:00-23:00 باز است (آخرین ورود ساعت 22:00).

آخرین اما نه کم‌اهمیت، از تابستان 2024 (در بهترین حالت)، گردشگران شهری می‌توانند شامپاین را در کنار یک استخر بی‌نهایت چشم‌گیر در هتل مجلل کاردو در خیابان دو بلوار، سنت خوسه بنوشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *