شگفتی های تابستان! رویداد جدید بروکسل باغ تعطیلات شهری را به مرکز شهر می آورد

یک رویداد فصلی جشن جدید قرار است برای گردشگران و ساکنان بروکسل تعطیلات شهری رایگان از 14 جولای تا 6 اوت فراهم کند.

Summer Wonders که در Place De Brouckère و Place Fontainas واقع شده است، برنامه ای از موسیقی زنده، مجموعه های دی جی، رویدادهای بعد از کار، فعالیت های ورزشی و یک نصب هنری در مقیاس بزرگ را ارائه می دهد که باغی عجیب و غریب را تداعی می کند.

طیف وسیعی از گزینه‌های غذا و نوشیدنی، از جمله بار، باربیکیو و برانچ نیز برای وسوسه کردن بازدیدکنندگان به این رویداد طراحی شده‌اند.

توسط تیم رویدادهای مهم بروکسل (BME) که جشن‌های فصلی Winter Wonders را برگزار می‌کند، سازماندهی شده است. ابتکار جدید بودجه ای 350000 یورویی دارد و برای جذب گردشگران و همچنین افراد محلی که فرصت سفر در دوره ای که به طور سنتی برای پایتخت و کشور تعطیلات است، ندارند، طراحی شده است.

فراگیر و در دسترس

Summer Wonders به ​​عنوان نمونه ای برجسته از پایداری، دسترسی و فراگیر بودن در ارائه ای در بروکسل در روز سه شنبه مورد استقبال قرار گرفت. دلفین هوبا (PS) پیرزن این شهر برای فرهنگ و گردشگری گفت که ایده اصلی این مفهوم “سرمایه گذاری مجدد این فضاهای عمومی با ایجاد مکان های ملاقات جدید” است که برای همه قابل دسترسی است.

فعالیت های فرهنگی و ورزشی رایگان

علاوه بر برنامه های مشترک فرهنگی و ورزشی، “مناطق امن” با کارکنان ویژه آموزش دیده در نظر گرفته شده است. به گفته هوبا، فراگیر بودن به معنای باز کردن مرکز شهر به روی همه ساکنان بروکسل است. او گفت: “این مهم است که به همه در محله هایمان نشان دهیم که فرهنگ و ورزش برای آنها نیز مناسب است، این برای همه است.”

یک عنصر کلیدی در این رویداد، ارائه فعالیت های ورزشی است. بنوا هلینگز (اکولو)، رئیس بروکسل برای آب و هوا و ورزش، پیام همکار خود را تکرار کرد: “ایده این است که بسیاری از مردم بروکسل را که نمی توانند به تعطیلات بروند قادر به یادگیری در مورد انواع ورزش ها شوند.”

این رویداد که با مشارکت باشگاه های ورزشی محلی برگزار می شود، با هدف آشنایی ساکنان با ورزش های جدیدی است که ممکن است بخواهند در طول سال ادامه دهند. هلینگز اضافه کرد که ورزش نه تنها برای حفظ اندام مهم است، بلکه باعث ایجاد روابط اجتماعی بین افراد می شود.

نسخه آفتابی جدید رویداد شهری محبوب قرار است درهای خود را در 14 ژوئیه در ظهر با افتتاحیه رسمی در ساعت 17:30 افتتاح کند. کنسرتی با اجرای بابانوئل، خواننده گروه الکترونیکی پاپ راک فرانسوی Hyphen Hyphen در ادامه خواهد آمد.

دیگر فعالیت فصلی رایگان شهر، سامر پاپ، امسال نیز برنامه ریزی شده است. این رویداد در سه محله برگزار می‌شود: ورسای در ندر-اور-همبک، بریژیتین در مارول و پارویس سن‌روخ در محله شمالی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *