طرح اشتراک خودرو کامبیو رکورد جدیدی را ثبت کرد

این شرکت اعلام کرده است که با تحریک بحران انرژی و زمان انتظار طولانی برای وسایل نقلیه جدید، طرح اشتراک خودروی بلژیکی کامبیو اکنون به رکورد 63494 عضو رسیده است.

به گزارش RTBF، طرحی که در سال 2000 راه اندازی شد، سال گذشته بیش از 9000 کاربر جدید را جذب کرد. فردریک ون مالهم، مدیر کامبیو بروکسل، گفت که رزروها در سال 2022 16 درصد افزایش یافته است.

خبر خوب این است که برای اولین بار در 20 سال گذشته، تعداد کاربران در والونیا بیشتر از همتایان فلاندری و بروکسل آن افزایش یافته است. این واقعا یک روند فوق العاده است، زیرا والونیا بیش از 20 درصد رشد داشته است.

دید بیشتر Cambio و انتخاب بزرگتر خودروها – با حدود 2100 وسیله نقلیه در حال حاضر – به افزایش استفاده از این سرویس کمک کرده است.

اشتراک خودرو دیگر یک عادت جدید نیست. این به خوبی با حمل و نقل عمومی ادغام می شود و مزایای مالی واضحی را برای افرادی که هر روز به ماشین نیاز ندارند ارائه می دهد: به گفته لورین، یکی از کاربران معمولی Cambio، “این آینده حرکت در شهر است.”

با Cambio، 2100 خودرو در بیش از 80 شهر موجود است. یک ماشین کوچک دنج؟ یک ماشین راحت برای چهار یا بیشتر لوکس برای هفت؟ خودروهای ما 24 ساعته منتظر شما هستند.

این شرکت وعده یک تجربه «همه‌جانبه» را می‌دهد که «برای محیط‌زیست و کیف پول شما خوب است». هزینه های سوخت و تعمیر و نگهداری با خودروهای کاملاً بیمه شده، همراه با پارکینگ رایگان و “نه تمیز کردن دیگر” در نظر گرفته شده است.

رزرو آنلاین

اعضای کامبیو بسته به اندازه و کلاس خودرو هزینه ثابتی را برای هر کیلومتر و ساعت پرداخت می کنند. اشتراک ها با کارت Cambio که در خانه دریافت می شود، آنلاین هستند. پس از دانلود اپلیکیشن، اولین سفر کاربران را می توان از طریق این اپلیکیشن یا از طریق اینترنت یا تلفن رزرو کرد. خودروها در ایستگاه های تعیین شده تحویل می شوند و باید به موقع بازگردانده شوند. فاکتورها به ازای هر کیلومتر و ساعت به صورت ماهانه پرداخت می شود.

و اکنون این طرح فقط برای خودروها نیست. پیشنهاد جدید Cambio دوچرخه های باری الکتریکی است – یک گزینه مفید برای افرادی که دیگر نمی خواهند رانندگی کنند، گواهینامه ندارند یا در یافتن مکان های پارک مشکل دارند.

دوچرخه های باری Cambio برای خانواده های جوان محبوب هستند. اشتراک‌گذاری خودرو می‌تواند محدودیت‌های خود را داشته باشد، زیرا برخی از وسایل نقلیه دارای صندلی مخصوص کودک نیستند.

عکس: © Belga/John Thys

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *