نگرانی در مورد استفاده جوانان بلژیکی برای اولین بار در اوایل نوجوانی

بر کسی پوشیده نیست که بلژیکی ها عاشق یک مهمانی خوب هستند و از نوشیدن آبجو لذت می برند. به گزارش RTL، با این حال، متخصصان پزشکی نگران هستند که نوشیدن زودهنگام الکل می تواند شروعی برای اعتیاد باشد.

نگرانی این است که جوانان بلژیکی زودتر الکل را تجربه می کنند و اولین نوشیدنی به طور متوسط ​​بین 12 تا 14 سالگی مصرف می شود.

به گفته کارشناسان، تعدادی از عوامل وجود دارد که می تواند منجر به یک رابطه مشکل ساز با الکل شود، از جمله ژنتیک و محیط اجتماعی. به عنوان مثال، داشتن خانواده ای که بیش از حد الکل مصرف می کند، یکی از عوامل پرخطر است.

به گفته توماس اوربان، پزشک عمومی متخصص در اعتیاد به الکل و نویسنده همکار این کتاب، اختلالات شخصیتی مانند تکانشگری یا کمبود توجه می تواند منجر به اعتیاد شود. L’alcool sans tabous.

دکتر اوربان می گوید حدود 38 درصد از جمعیت قبل از 15 سالگی الکل مصرف کرده اند، بدون اینکه اعتیاد مادام العمر داشته باشند. ما در مورد اعتیاد به الکل یکسان نیستیم، چیزی که بسیاری از مردم نادیده می گیرند. او می افزاید: مصرف باید محدود شود تا یک لذت باقی بماند و نه یک رفلکس.

با توجه به اینکه 82 درصد از بلژیکی های بالای 15 سال از نوشیدنی های الکلی استفاده می کنند، خوشبختانه همه آنها دچار وابستگی نمی شوند.

امید است که آگاهی بیشتر از طریق آموزش باعث شود که مصرف الکل به جای تبدیل شدن به یک مشکل، لذت بخش باقی بماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *