عموم مردم مسافر با 3 روز بدبختی در راه آهن مواجه می شوند

اتحادیه های بزرگ راه آهن بلژیک، ACOD Spoor (سوسیالیست)، ACV Transcom (مسیحی) و VSOA Spoor (لیبرال)، یک اعتصاب 24 ساعته تا ساعت 22 امشب برگزار می کنند. آنها از میزان سرمایه گذاری NMBS و شرکت راه آهن Infrabel ناراضی هستند. این اقدام صنعتی با اعتصاب 48 ساعته اتحادیه رانندگان راه آهن ASTB در اعتراض به فشار کاری به دنبال دارد.

در صورت اعتصاب از سال 2017، NMBS یک “جدول زمانی جایگزین” را اجرا کرده است. کارکنان باید 72 ساعت قبل از زمان مشخص کنند که آیا کار می کنند یا خیر. سپس شرکت راه آهن بررسی می کند که چه تعداد پرسنل در اختیار دارد و چه خدماتی را می تواند انجام دهد. 24 ساعت زودتر از زمان ما ارتباط برقرار می کنیم. این یک مزیت بزرگ است.» دیمیتری تمرمن از NMBS می گوید. “مسافران می دانند که چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند و هیچ غافلگیری در این سکو مشاهده نمی کنند.”

شرکت راه آهن NMBS از طریق برنامه و وب سایت خود، عموم مسافران را به روز نگه می دارد. «قطارهایی که در برنامه اجرا می‌شوند همان‌هایی هستند که در حال حرکت هستند. آنها را روی صفحه نمایش در ایستگاه ها خواهید دید. می توانید روی دویدن آنها حساب کنید.»

یک چهارم خدمات در روز سه شنبه اجرا می شود: 2 از 5 سرویس آی سی بین شهرهای بزرگ، یکی از هر چهار سرویس حومه، قطارهای L و S. اکثر خدمات رفت و آمد محور هستند.

انتظار می‌رود که در والونیا، جایی که ایستگاه سیگنالینگ نامور بسته است، اختلال بیشتری رخ دهد. این بدان معناست که هیچ قطاری در بخش بزرگی از نامور و استان لوکزامبورگ و در بخش‌هایی از برابانت فلاندری وجود ندارد.

اعتصاب روز چهارشنبه کل کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تقریباً نیمی از خدمات در حال کار است: از هر دو IC، یک قطار L و S. تعداد کمی از خدمات مسافرتی P اجرا خواهند شد.

هنوز مشخص نیست که در روز پنجشنبه چه اتفاقی خواهد افتاد، اما NMBS معتقد است که قادر خواهد بود نیمی از تمام خدمات را اجرا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *