فیلیپ واتارد (RPF) رسما شهردار فلورفه شد

رای عدم اعتماد به اکثریت قدیم و میثاق جدید اکثریت در شورای شهر به تصویب رسید. DéFi اعلام کرده بود که در 8 آوریل اکثریت را ترک خواهد کرد و در همان زمان اکثریت سابق را که از PS و Ecolo تشکیل شده بود شکست داد. علاوه بر این، به گفته اولیویه تریپس، رئیس فهرست DéFi، تغییری که در آخرین رای‌ها وعده داده شده بود، القا نمی‌شد. بنابراین، برای تشکیل اکثریت جدید، نزدیکی با RPF انجام شد.

آلبرت مابیل که در سال 2018 اولین شهردار اکولو استان نامور شد، جای خود را به فیلیپ واتارد می دهد. اولیویه تریپس اولین رئیس او باقی مانده است. کالج شهری جدید نیز از باربارا بودسون (RPF)، سدریک دوکت (DéFi) و دیمین هابران (RPF) تشکیل شده است. ریاست CPAS در ابتدای ماه می به دلفین مونوییر (اکنون مستقل اما در لیست RPF) بازخواهد گشت.

طبق مقررات قانونی، تصویب طرح عدم اعتماد نیز خود به خود منجر به استعفای اعضای شورای اقدام، دفتر دائمی و کمیته های ویژه می شود. با این حال، این افراد تا زمان تحلیف جانشینان خود در سمت خود باقی خواهند ماند.

آلبرت مابیل روز سه‌شنبه گفت: «از روندی که اوضاع پیش می‌رود شوکه شده‌ام. ما هر هفته جلسات دانشگاهی داشتیم و هیچ چیزی از سوی دفای در دوره قانونگذاری مطرح نشد. همچنین وقتی از من خواسته شد که مسئولیت برخی پرونده ها را بر عهده بگیرم، به دلیل عدم تفویض اختیار نیز مورد انتقاد قرار گرفتم. در مورد زیرساخت های گردشگری و ورزشی نیز ایراداتی صورت می گیرد، در حالی که این موارد بود. دقیقاً توسط نمایندگان DéFi مدیریت می شود.

DéFi همچنین یک خشم مالیاتی را گزارش می دهد. در واقع در ابتدای قانونگذار تصمیماتی در مورد مالیات بر اشخاص حقیقی و مالیات پاکیزگی گرفته شد، اما آنها با این موضوع موافق بودند زیرا بعد متوجه شدند که لازم است. ایجاد انگیزه واقعاً بد است. تصمیم آنهاست.”

فیلیپ واتار گفت: «ما متوجه شدیم که دفی دیگر با شرکای خود کنار نمی‌آید و همیشه گفته‌ایم که برای اکثریت جدید باز می‌مانیم. “از لحظه ای که طلاق رخ می دهد، منطقی است که بتوانیم کنار بیاییم. ما برای خیر و صلاح مردم فلورانس کار می کنیم.”

“افزایش بار مالیاتی بر شهروندان یک واقعیت است. ما می خواهیم با کاهش آن شروع کنیم و امکاناتی وجود دارد. همچنین باید از بی حرکتی خارج شویم، به ویژه در مورد گردشگری که تا حدودی مورد غفلت قرار گرفته و تمرکز اصلی آن بود. وی در پایان گفت: برنامه ما در انتخابات گذشته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *