قطار شبانه جدید برای اتصال بروکسل، آنتورپ و برلین از می 2023

راه اندازی قطارهای شبانه بین بروکسل، آمستردام و برلین از ماه می آینده آغاز می شود، استارت آپ بلگو-هلندی European Sleeper اعلام کرده است.

سرویس شبانه – دومی که از بلژیک حرکت می کند – در ابتدا سه بار در هفته سفرهای رفت و برگشت خواهد داشت.

اولین قطار برای 25 می برنامه ریزی شده است و از آلمان حرکت خواهد کرد. مسافران ساعت 22.56 برلین را ترک می کنند و روز بعد در ساعت 9.27 به ایستگاه پایانی بروکسل-میدی می رسند. قطار همچنین در ساعت 8.47 در آنتورپ متوقف خواهد شد. از برلین، این سرویس در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه اجرا خواهد شد.

در جهت مخالف، قطار بروکسل-میدی را در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 19.22 (20.01 در آنتورپ) ترک می کند. اولین سفر در 26 مه برنامه ریزی شده است. ساعت 6.48 به ایستگاه مرکزی برلین (برلین هاوپتبانهوف) می رسد. توقف های میانی در Roosendaal، Rotterdam Central، Hague HS، Amsterdam Central، Amersfoort، Deventer، Bad Bentheim و Hannover Hbf برنامه ریزی شده است. اما ایستگاه های آمرسفورت و لاهه از برلین خدمات رسانی نمی کنند.

قطار شبانه به مسافران صندلی (از 49 یورو)، کاناپه (از 79 یورو) ارائه می دهد. تصویر بالا) و محفظه های شبانه (از 109 یورو). فروش بلیت ها از 20 فوریه آغاز می شود.

سرویس صبحانه و سایر گزینه های پذیرایی در کشتی ارائه می شود. دوچرخه ها قابل حمل و نقل هستند و حیوانات خانگی در محفظه های خصوصی مجاز هستند.

سرویس افتتاحیه با 10 واگن قطار اجاره ای اجرا می شود، اما این شرکت می گوید که به زودی در واگن های خود سرمایه گذاری خواهد کرد تا خدمات مدرن تر با راحتی و حریم خصوصی بیشتر ارائه دهد.

European Sleeper قصد دارد خدمات ریلی را فراتر از برلین به درسدن و پراگ از دسامبر 2023 گسترش دهد. این شرکت همچنین قصد دارد این سرویس را از سه سفر در هفته به قطار روزانه افزایش دهد.

این شرکت توسط کریس انگلسمن و المر ون بورن، از علاقه مندان به راه آهن که از دست دادن قطارهای شبانه ابراز تاسف کردند، تأسیس شد. آنها ابتکار خصوصی را به عنوان یک تعاونی راه اندازی کردند، به این معنی که مردم می توانند در آن سرمایه گذاری کنند.

مسیر بروکسل-برلین، دومین سرویس قطار شبانه از بلژیک، پس از نایت جت شرکت راه آهن اتریش ÖBB به وین خواهد بود.

عکس ها: خواب اروپایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *