قهقهه امانوئل ماکرون در طول ستون برتراند کامروی

امانوئل ماکرون که سر صحنه برنامه «C à vous» دعوت شده بود، برای لحظاتی کمپین ریاست جمهوری خود را کنار گذاشت تا یک تکه خنده داشته باشد. در واقع، رئیس جمهور فرانسه زمانی که برتراند کامرو ستون خود را ارائه کرد، نتوانست خود را مهار کند. این کمدین سکانس‌هایی را جمع‌آوری کرده است که در آن امانوئل علنا ​​صحبت می‌کرد. او به ویژه در دسامبر گذشته وقتی گفت: “من در کنار فرانسوی ها یاد گرفتم… احتمالاً آنها را بهتر دوست داشته باشم.”، یا زمانی که به فرانسوی ها به خاطر تلاش هایشان در دوران حبس تبریک گفت. در گزیده ای دیگر، به نظر می رسد که او هنگام شرکت در سخنرانی چارلز میشل ناگهان “به خواب رفته است”.

رئیس جمهور آنقدر در این بازی غرق شد که خود برتراند چامرو در آستانه اشک بود. “آخرین باری که اینقدر گریه کردم جلوی او بود خرس، نوشته ژان ژاک آنود، او سپس خنده دار فریاد زد. امانوئل مکرون پاسخ داد:هنوز گفتگو کمتر بود!”، قبل از ادامه، “و موسیقی صدمه نمی زند.”

لحظه ای که بینندگان و کاربران اینترنت را به شدت سرگرم کرد. امانوئل ماکرون با این وجود در پایان برنامه جدیت خود را از سر گرفت تا اهمیت رای دادن به فرانسوی ها را یادآوری کند. “به آنچه شهروندان بریتانیایی چند ساعت قبل از برگزیت یا در ایالات متحده قبل از رای گیری ترامپ می گفتند فکر کنید: من نمی روم، چه فایده ای دارد؟ می توانم به شما بگویم روز بعد آنها دارند، بنابراین اگر می خواهید اجتناب کنید. غیرقابل تصور یا چیزی که شما را ناامید می کند، خودتان انتخاب کنید.”امانوئل ماکرون با توجه به برنده شدن در برابر مارین لوپن در نظرسنجی ها نتیجه گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *