لیگ ملت‌ها: فرانسه امباپه را از دست داد و از دانمارک غافلگیر شد، اتریش کرواسی را شکست داد

فرانسه که کیلیان امباپه را به دلیل مصدومیت از دست داد، به مصاف دانمارک سختی رفت که در پایان بازی پیروز شد (1-2) در حالی که اتریش نیز با کسب یک پیروزی بزرگ در سرزمین کرواسی (0-3) شگفتی ایجاد کرد. آبی‌ها که با امباپه، مصدوم و بنزما در خط حمله او شروع کردند، منتظر دومین وقت ماندند تا به لطف مهاجم مادریدی‌شان، دروازه خود را باز کنند. بنزما از میان مدافعان دانمارک عبور کرد تا در نهایت توپ را از کنار اشمایکل (51) عبور دهد. سپس دانمارکی‌ها از وضعیت انتظار در دفاع فرانسه استفاده کردند و پس از ریکاوری به گل تساوی رسیدند. در پایان بازی، همان کورنلیوس قبل از شلیک به لوریس (88) با سالیبا بازی کرد تا روند را تغییر دهد و دانمارک را در زمین چمن ورزشگاه دو فرانس یک پیروزی معتبر به ارمغان آورد.

در دیگر دیدار، اتریش در کرواسی به پیروزی قاطع (0-3) دست یافت. آرناوتوویچ مدت کوتاهی قبل از نیمه دوم با شلیک به ایووسیک از لبه منطقه (چهل و یکم) حملات خصمانه را آغاز کرد. در بازگشت از رختکن، گرگوریچ با تبدیل یک مرکز دارتینگ از وبر (پنجاه و چهارم) برتری را دو برابر کرد، قبل از اینکه سابیتزر توپ را به سمت سابیتزر بفرستد و او با شلیک یک شوت پایین، اتریشی ها را روی صندلی راحتی قرار داد (مین 57). شاگردان رانگنیک که اخیراً از منچستریونایتد جدا شدند، توانستند با کسب سه امتیاز برتری خود را از دست بدهند.

بنابراین در جدول رده بندی، اتریش با 3 امتیاز بالاتر از دانمارک که همین عدد را دارد، صدرنشین است. فرانسه و سپس کرواسی هر دو با صفر امتیاز رده بندی را تکمیل می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *