مارتینز از محروم شدن از لوکاکو می ترسد و توضیح می دهد که چرا باتشوایی جایگزین او نشده است: “تروسارد بسیار متحرک است”

ویتسل:”سخت است. در نیمه اول بازی همچنان ادامه داشت، اما ما خیلی توپ را به آنها دادیم. از نظر فنی آنها خیلی خوب بودند، وقتی شوت می کردند، گل می زدند. ما به اندازه کافی قوی نبودیم، نکردیم.” در کل به اندازه کافی دفاع نکنیم. ما به اندازه کافی با توپ به آنها صدمه نزدیم. بازی مهمی بود، اما بهتر است اینجا ببازیم تا قطر. باید جلو بیفتد.”

اونانا: “احساسات من درهم آمیخته است. از یک طرف اولین کلاه من است، زیباست و به آن افتخار می کنم. اما غمگین هم هستم، زیرا در مقابل هواداران خود 1-4 باختیم. ما تسلیم نشدیم. ما موقعیت‌هایی ایجاد کردیم، اما یافتن عیب سخت بود، به خصوص در نیمه اول. ما باید همه اینها را دوباره تحلیل کنیم و شروع خوبی داشته باشیم. من انتظار نداشتم که یک نیمه بازی کنیم، اما تجربه می دهد و سرگرم کننده است. ما باید به عنوان یک گروه واکنش نشان دهیم و با هم رنج بکشیم. باید به سرعت فراموش کنیم و روی بازی بعدی مقابل لهستان تمرکز کنیم.”

مارتینز: “ما 15 دقیقه اول را خیلی خوب بازی کردیم، سپس اوضاع خیلی پیچیده تر شد. اینها بهترین شرایط برای آماده شدن برای این مسابقه نبود، بازیکنان زیادی داشتیم که از مصدومیت برگشته بودند. شکست دادن مقابل هلند آسان نیست. مقابل همسایه ها از دست دادن لوکاکو از اول بازی سخت بود. از مصدومیت او اطمینان ندارم. به نظر جدی می رسد، او فردا MRI می گیرد. من ترجیح دادم تروسارد را بالا بیاورم زیرا او بسیار متحرک است. او با توپ بسیار خوب است و می تواند خطری ایجاد کند. هازارد آزاد و بدون درد بازی کرد اما باید او را حفظ کنیم. او از یک مصدومیت طولانی برمی گردد و نباید آن را بسوزانیم. ما منتظر بازی هستیم چهارشنبه، همچنین برای آماده سازی برای جام جهانی استفاده خواهد شد.”

این مربی همچنین اعلام کرد که “احساس” او در مورد مصدومیت لوکاکو خوب نبود. احتمال پیچ خوردگی مچ پا وجود دارد و این مهاجم ممکن است مجبور شود بدون انجام سه بازی آخر شیاطین را ترک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *