مارین لوپن: اگر فرانسوی‌ها مجبور شوند مانع شوند، بازگشت امانوئل ماکرون است.

مارین لوپن به دنبال اغوای رای دهندگان جدید است. او این پنجشنبه، حدود ساعت 6:30 بعد از ظهر، اولین دیدار خود را از بین دو راند در آوینیون برگزار کرد. چهار هزار نفر در آنجا انتظار می رود. در دور اول، نامزد RN در این شهر به خوبی از ژان لوک ملانشون (36.87٪ در مقابل 18.94٪) پیشی گرفت.

مارین لوپن نیز مانند رقیب خود، امانوئل مکرون، امیدوار است که آرای رای دهندگان “سرکش” را به دست آورد.

اینجا تقریباً در انتهای راه دفاع از مردم هستیم (…) مسیری که طی کرده ایم با این احساس که ما باید پیام عشق به کشور، دلبستگی به ملت، اتحاد مردم فرانسه را داشته باشیم. صدای ما شنیده شد و ما در دور دوم این انتخابات ریاست جمهوری هستیم». نامزد راهپیمایی ملی آغاز شد.

سخنرانی او کمتر از یک ساعت به طول انجامید. گفته می شود حدود 4000 نفر در آنجا هستند. فعالان حاضر در اتاق فریاد می زنند: «ما پیروز خواهیم شد».

دعوت به ممتنع

مارین لوپن سپس با تشکر از فرانسویانی که «در این سفر طولانی» او را همراهی و حمایت کردند، که بدون آنها «هیچ موفقیتی» ممکن نبود، تشکر کرد. او از ممتنعین دعوت کرد که بیایند و در دور دوم رای دهند. او گفت: “وقتی مردم رای می دهند، مردم پیروز می شوند!” نامزد مشخص می کند که او «همه مردم فرانسه» را مخاطب قرار می دهد. “از آنجایی که این کشور است که در خطر است، آینده و خیر فرزندان ما در خطر است (…) به همه، میهن پرستان راست، میهن پرست چپ یا هر جای دیگر، می گویم (.. .) تنها حزب ما فرانسه است، تنها موتور ما فرانسوی ها، تنها هدف ما ملت است!

“بلوک مردمی در برابر بلوک نخبگان”

مارین لوپن همچنین به نگرش رقیب خود، «جکاندیدای ریاست جمهوری که از کاندید شدن در دور اول خودداری کرد تا فقط رئیس جمهور شود و در دور دوم فقط با فراموش کردن رئیس جمهور شدن به کاندید شدن فکر می کند.. “در 24 آوریل، اگر فرانسوی ها مجبور شوند مانع شوند، بازگشت امانوئل ماکرون است.او گفت، قبل از اینکه با یک تاریکی طولانی ادامه دهد.

ما دیگر نمی دانیم برای جلوگیری از فروپاشی قدرت خرید فرانسوی ها، افزایش مالیات، بازنشستگی در 64 یا 65 سالگی. برای جلوگیری از سستی قضایی، جلوگیری از مهاجرت که سیستم های اجتماعی ما را به خطر می اندازد، برای جلوگیری از یک پنج ساله جدید. اصطلاح ویرانی اجتماعی و ساختارشکنی ملی؛ برای جلوگیری از این کاست که با استکبار بر ما حکومت می کند».

او خروج امانوئل ماکرون از جاده را به یاد آورد.کلمات از تحقیر و تنش بی مورد” سال های اخیر “آنهایی که هیچ نیستند، افراد غیر ضروری، کارگران بی سواد یا کسانی که سیگار می کشند و گازوئیل می رانند.این سخنان یک خشونت نمادین وحشتناک است که نشان دهنده توازن قدرت با مردم است.، او ادامه می دهد.

برای مارین لوپن، این نشست 24 آوریل، بلوک مردمی را در مقابل بلوک نخبگان رو در رو قرار می دهد.

مارین لوپن وعده داد کشور را “در پنج سال آینده” تغییر خواهد داد

کاندیدای RN معتقد است که “الیگارشی مدرسه و بیمارستان دولتی را فرو ریخت» تحت رهبری امانوئل ماکرون او 600 میلیارد بدهی اضافی به کشور ما می‌گذارد. این مردم، این شما هستید که تابع این قدرت هستید که دیگر آن را نمی‌خواهید، که در واقع دیگر مردم نمی‌خواهند. (…) من معتقدم زمان آن فرا رسیده است که یک پرانتز از سیستمی را ببندید که نفسی ندارد. سیستمی که حول یک مرد مجرد متمرکز شده است.، مارین لوپن را راه اندازی کرد.

ما به کشور یک پروژه واقعا جایگزین پیشنهاد می کنیم. ما مشتاق آینده هستیممارین لوپن توضیح می دهد. با دلبستگی به عدالت، به حقیقت، به آزادی. من معتقدم که پروژه ما شبیه فرانسه است، (…) این فرانسه که فقط می خواهد جهان را با نورش روشن کند. امنیت جمهوری خواهان در برابر مافیا. (…) برابری، عدالت اجتماعی، شایسته سالاری، چیزی که به همه فرصت تکامل در جامعه را می دهد. (…) وقت آن است که فرانسه را سر و سامان دهیم. ما این کار را تا پنج سال دیگر انجام خواهیم داد. ، به نامزدی قول می دهد که جانشینی قدرت را “با همان قالب” تقبیح می کند.

همه پرسی ابتکاری شهروندان

مارین لوپن اطمینان داد که «ت پروژه بزرگ برای احیای دموکراتیک کشور ما». از جمله برنامه ریزی برای معرفی همه پرسی ابتکاری شهروندان، جایی که “500000 شهروند می توانند موضوعی را مطرح کنند و ابتکار مشاوره داشته باشند.. نامزد راست افراطی همچنین وعده رفراندوم در مورد مهاجرت را می دهد.یک مناظره بزرگ که هرگز برگزار نشد”.

من به همه فرانسوی‌ها در شهرها، حومه‌ها یا حومه شهرها، امنیت و حتی آرامش آنها را جبران خواهم کرد.». او قول می دهدبه زنان آزادی بدهید، این حق مطلق را بدهید که در خیابان مورد آزار و اذیت قرار نگیرند. زنان دیگر نباید طعمه باشند، باید آزاد و مورد احترام باشند..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *