“ما آنها را مجازات خواهیم کرد”، “با ما درگیر نشوید”: آیا بایرن مقابل ویارئال بیش از حد متکبر بود؟

قطعاً این 12 آوریل 2022 در تاریخچه لیگ قهرمانان اروپا باقی خواهد ماند. جدا از موفقیت خاطره انگیز رئال مقابل چلسی، ویارئال به تساوی تاریخی مقابل بایرن مونیخ رفت. جهنمی برای ژرمن هایی که پس از شکست در بازی رفت (1-0) خودشان را اصلاح کرده بودند.

قبل از بازی برگشت، ماشین باواریایی از خودش مطمئن بود. مثل یک لئون گورتزکا با اعتماد به نفس. شاید خیلی زیاد “خانه در آتش است، ما می‌خواهیم بازی در خور بایرن را ارائه دهیم.” همان داستان از کاپیتان و نشان باشگاه مانوئل نویر. “ما در این تیم شخصیت داریم، غرور زیادی داریم. وقتی بازی اول را از دست دادیم، نباید با ما شوخی کنید.”

حتی جولیان ناگلزمن هم دریغ نکرد که اطمینان دهد آنها بر رتبه هفتم فعلی لالیگا غلبه خواهند کرد. “در مسیر خروج اشتباهات زیادی داشتیم. آنها یکی کردند: بگذار زندگی کنیم. و ما باید آنها را به خاطر آن مجازات کنیم“، بایرن T1 را رها کرده بود. با این تفاوت که نود دقیقه بعد، آلمانی ها بیرون هستند. و آنها همان اشتباه اسپانیایی ها را در بازی اول مرتکب شدند. با یک تفاوت قابل توجه، آنها اجازه دادند در ضد حمله مجازات شوند.

ناگلسمن، آبپاش، پاشید

معروف است، اظهارات برخی می تواند باعث تقویت ذهن برخی دیگر شود. این دقیقاً همان چیزی است که در آلیانز آرنا رخ داد. همانطور که جرارد مورنو تایید می کند. “در بازی اول ما اشتباه کردیم که آنها را تمام نکردیم و همه نظرات اطرافمان به ما انگیزه داد. امشب آنها اشتباه کردند که ما را نکشتند و ما از این سمت استفاده کردیم.”، مهاجم اطمینان داد.

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، اونای امری همان رشته را کشید: “آنها یک اشتباه کردند: ما را زنده گذاشتند. و ما آنها را به خاطر آن مجازات کردیم.” نیازی به نام بردن هدف نیست. این چیزی از استعداد مربی سابق لایپزیگ کم نمی کند.

جولیان ناگلزمن در 34 سالگی هنوز در حال یادگیری حرفه خود است. با وجود نبوغ تاکتیکی او، این غیرت بیش از حد ثابت می کند که او هنوز چیزهایی برای جذب از دیدگاه انسانی دارد. بعد از این دیدار او علامت سفیدی نزد. اگر در مورد تاکتیک و شدت صحبت کنیم، یکی از بهترین بازی های ما در ماه های اخیر بوده است.او ابتدا به آمازون پرایم آلمان اشاره کرد. برخلاف بازی اول، ویارئال هرگز از پشت تمیز بیرون نیامد. قرار بود گل دوم را بزنیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم. من خیلی تلخ هستم. توماس مولر که بخشی از این تیم باواریایی بود نیز خود را ناامید نشان داد بدون اینکه خود را زیر سوال ببرد. “هیچ وقت ما در معرض خطر گل حریف نبودیم. پایان دادن به این بازی با تساوی 1-1 خلاف روند بازی است.”بین المللی مانشافت گفت.

یک چیز مسلم است، بازیکنان ویارئال واقعاً به ظاهر بازی اهمیت نمی دهند. باورنکردنی است، فکر می کنم در آنجا اروپا را شوکه کردیم.ایتین کاپو، بزرگ این سه شنبه را روی میکروفون های کانال + انداخت. ما محکم بودیم، می‌دانستیم که رنج خواهیم برد، اما برنامه‌ای داشتیم، این بود که اجازه دهیم آنها بیایند و خوب دفاع کنند، و می‌دانستیم که فرصتی خواهیم داشت. ما آن را نشان دادیم، همه چیز را روی آن شرط می‌بندیم، یک هدف. برای رفتن به نیمه نهایی کافی بود. ما شکارچی هستیم!، با خنده تمام کرد.

یکی دیگر از نمادهای شب: رائول آلبیول. مدافع سابق رئال دومین جوانی را زیر نظر امری تجربه می کند. “برای تجربه این تجربه در 36 سالگی در چنین استادیوم زیبایی، در برابر چنین حریفی، اولین مرد مسابقه من در این سطح… بسیار خوشحالم.”، اعلام کرد. ما تیمی هستیم که کار می‌کند، آسیب می‌بیند، به اندازه دیگران پول نداریم، اما باید با سلاح‌های دیگر بجنگیم. ما رنج کشیدیم، این را می‌دانستیم، اما در ازای آن پول گرفتیم، بایرن را بیرون کشیدیم. “

و چرا اکنون به دنبال رویاهای دیگر و حتی بزرگتر نباشیم؟ برنده لیورپول – بنفیکا در هر صورت هشدار داده شده است: زیردریایی را نباید دست کم گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *