فقط 25 درصد از مراکز مهمان نوازی در بروکسل A-OK

بازرسان FAVV هر ساله از 10000 غذاخوری، هتل و بار بازدید می کنند. ارقام مربوط به سال 2020 نشان می دهد که 49.7 درصد از بازدیدها با یک گزارش مطلوب به پایان رسیده است. ارقام درخواست شده توسط قانونگذار راست افراطی تام ون گریکن نشان می دهد که در مقایسه با سال 2019 که تنها 44 درصد از رسانه ها موافق بودند، بهبود یافته است.

اختلافات منطقه ای همچنان ادامه دارد. ارقام مربوط به فلاندر و والونیا بسیار شبیه به هم هستند: نیمی از تمام فروشگاه های بررسی شده یک صورت حساب سلامت دریافت کردند.

ون گریکن، رهبر Vlaams Belang می‌گوید: «به‌ویژه در بروکسل است که نتایج بازرسی‌های بهداشتی بسیار بد است.

در بروکسل تنها یک چهارم از رسانه ها گزارش مطلوبی دریافت کردند.

این قانونگذار پیشنهاد می کند که مهارت های زبانی ضعیف و ناآشنایی با قوانین بلژیک مقصر است و درخواست بررسی های اضافی کرده است. وزیر مشاغل کوچک، کلارینوال (لیبرال فرانسوی زبان) می گوید که همه مراکز مهمانداری باید هر چهار سال یکبار بازرسی شوند و چندین بررسی اضافی پس از گزارش نامطلوب انجام شود.

هلن بونت از FAVV توضیح می دهد که یک گزارش نامطلوب لزوماً به این معنی نیست که مشکلات بزرگی وجود دارد که بر ایمنی مواد غذایی تأثیر می گذارد.

“بی نظمی های اداری نیز در نظر گرفته شده است.
کسب‌وکارهایی که امتیازات پایین را دریافت می‌کنند، از نزدیک از جمله بازدیدهای جدید تا زمانی که همه چیز خوب باشد، پیگیری می‌شود.

اکثر مشاغلی که گزارش نامطلوب دریافت می کنند یک هشدار نیز دریافت می کنند.

بونته می‌گوید: «زمانی که کاستی‌های جدی وجود داشته باشد، ما حتی یک ریسک را انجام نمی‌دهیم و اقدامات قوی انجام می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *