“ما در دردسر بزرگی هستیم”: پپ گواردیولا و منچسترسیتی پس از مصدومیت KDB نفس خود را حبس کردند

این کاشی بزرگ برای منچسترسیتی است. با احتیاط عصر امروز چهارشنبه در جریان درگیری خیابانی بین اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی، KDB پس از 65 دقیقه بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک شد. در زمان نوشتن این سطور، نمی توان گفت که شیطان تا چه مدت در کنار خواهد بود. . اما پپ گواردیولا پس از این دیدار خوشبین نبود.

“ما با مصدومیت در مشکل بزرگی هستیم”، اعلام کرد. “تیم سه روز پیش بازی کرد. برای رویارویی با لیورپول، سفر و سپس انجام یک مبارزه مانند اینجا، دشوار است.”

به خصوص که سیتیزن ها باید در نیمه نهایی جام حذفی این شنبه با همین قرمزها بازی کنند. “من نمی خواهم در مورد برنامه آینده خود صحبت کنم. امروز باید جشن بگیریم زیرا این سومین بار است که سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می رسد.”

با توجه به این فیلم، به نظر می رسد KDB از درد در ساق پای راست خود پس از تماس با Reinildo شکایت دارد. این پنجشنبه یا جمعه باید اطلاعات بیشتری در مورد مصدومیت دی بروین منتشر شود. اما حالت تاج‌آلود و زبان بدن او چیز خوبی نمی‌گفت. این بازیکن چندین بار چشمانش را پاک کرد و برای مدت طولانی سرش را با دو دست نگه داشت. او که به سرعت توسط کادر پزشکی تحت مراقبت قرار گرفت، در طول جلسه قبل از رفتن به استقبال هوادارانش تحت درمان قرار گرفت.

یک چیز مسلم است: بازی شنبه به شدت به خطر افتاده است. چند ماه بود که این بازیکن از مصدومیت در امان بود. او در دور اول بسیار درخشان بود.

بین ماه های نوامبر و دسامبر، پپ گواردیولا تیمش را کمی چرخش داده بود، از جمله بازیسازش. هدف: کاهش خطر آسیب دیدگی استاد خود برای بازی در دوره های حساس مانند الان. متأسفانه برای بلژیکی، شیاطین قدیمی او دوباره ظاهر شدند. امیدوارم این بار زیاد طولانی نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *