مدرسه بین‌المللی سنت جان در 12 و 13 مه برادوی Fame Jr را روی صحنه برد

داستانی که بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه جوانان می توانند به هدف خود در زندگی دست یابند – هر گونه موانعی که ممکن است بر سر راه آنها قرار گیرد – الهام بخش نسل های جوان است.

طرفداران و منتقدان به طور یکسان یک آهنگ و رقص واقعی در مورد پدیده فرهنگ پاپ ساختند و اکنون مدرسه بین المللی تئاتر سنت جان در واترلو با تولید خود در 12 و 13 مه همین کار را انجام می دهد.

نمایش موفقیت آمیز صحنه برادوی درباره دبیرستان افسانه ای هنرهای نمایشی نیویورک به یک ضربه حتی بزرگتر در صفحه نمایش بزرگ تبدیل شد.

برای کسانی که با داستان آشنا نیستند، این داستان در سال های پایانی دبیرستان مشهور هنرهای نمایشی نیویورک در اوایل دهه 1980 اتفاق می افتد.

نسخه‌ای که توسط دپارتمان هنرهای نمایشی در مدرسه احیا می‌شود «Fame JR» نام دارد و همان داستان تلخ و شیرین، اما در نهایت الهام‌بخش گروهی متنوع از دانش‌آموزان را روایت می‌کند که متعهد به چهار سال کار طاقت‌فرسا هنری و آکادمیک هستند.

سخنگوی مدرسه گفت: این نمایش با صراحت، طنز و بصیرت به بررسی مسائلی می‌پردازد که امروزه بسیاری از جوانان با آن مواجه هستند و افزود: “این نوید می‌دهد که یک تولید موسیقی شگفت‌انگیز باشد.”

مدرسه بین المللی سنت جان

Fame Jr توسط مدرسه راهنمایی اجرا می شود و شامل 52 دانش آموز 12 تا 14 ساله است. هر سال، دپارتمان هنرهای نمایشی سنت جان دو نمایش بزرگ تئاتر موزیکال را روی صحنه می برد. دانش آموزان دبیرستان مسئولیت ترم اول پاییز را بر عهده دارند، در حالی که دانش آموزان دبیرستانی در بهار سرگرمی را فراهم می کنند.

دانش آموزان مدرسه ابتدایی و ابتدایی هر کدام اجراهای تئاتری در طول سال تحصیلی دارند.

قیمت بلیط Fame Jr 10 و 16 یورو است. برای کتاب نمایش جمعه اینجا؛ برای نمایش شنبه، اینجا رزرو کنید.

شهرت جونیور
12 مه، 19:00-22:00
13 مه، 14:00-17:00
مدرسه بین المللی سنت جان
Drève Richelle 146
واترلو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *