منچسترسیتی بدون درخشش در برابر اتلتیکو مادرید، لیورپول در بازی مقابل بنفیکا به مرحله مقدماتی رسید.

منچسترسیتی و لیورپول پس از تساوی برابر اتلتکو مادرید (0-0) و بنفیکا (3-3) به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. سیتیزن ها در دور بعد به مصاف رئال مادرید می روند در حالی که ویارئال منتظر قرمزهاست.

منچسترسیتی در دقایق ابتدایی بازی طبق معمول توپ و میدان را در اختیار گرفت. اما بدون اینکه لزوما خطرناک باشد مگر روی شوت گوندوگان و ضربه سر استونز. شدت جلسه پس از ده دقیقه دیوانه کننده کاهش یافت.

در نیمه دوم، کولچونروس ها در نهایت خود را تهاجمی تر نشان دادند. اما تنها در بیست دقیقه پایانی بود که موقعیت های بزرگی خلق کردند. تنش در دقایق پایانی با حذف فیلیپه پس از یک دعوای عمومی یک درجه افزایش یافت. با وجود آخرین فرصت بزرگ از روی ضربه ایستگاهی، اتلتیکو مادرید موفق به عبور از دیوار مانکونی نشد و حذف شد.

لیورپول در حال یورتمه سواری

در دیگر رویارویی لیورپول به سرعت در مسیر درست قرار گرفت. روی یک ضربه کرنر، کوناته بالاتر از بقیه پرید تا سرش را وارد دروازه لیسبون کند. دو دقیقه بعد نونز به فکر گل تساوی برای پرتغالی بود اما بازیکن دومی با پرچم آفساید روبرو شد.در حالی که قرمزها با استفاده از لوئیس دیاس و فیرمینو موقعیت های خود را چند برابر کردند، در نهایت این بنفیکا بود که به لطف راموس که به خوبی در عمق پرتاب شده بود، گل را به تساوی کشاند. برای آلیسون غیرقابل توقف

به زمین برگردیم، قرمزها احتمالاً باید 5 دقیقه مانده به پایان وقت اول و پس از یک اشتباه قضاوتی، گل دوم را به ثمر می رساندند، اما فیرمینو بیش از حد تردید کرد و بسیار نوع دوست بود.

در نیمه دوم، قرمزها به لطف فیرمینو به جلو برگشتند، اما مهمتر از همه اختلاف نظر بزرگ در خط دفاعی لیسبون بین خروج بد از دروازه بان ولادوکیموس و دفع بد ورتونگن. در دقیقه 65 این بازیکن برزیلی روی یک توپ بلند باشکوه به گل رسید. در پایان بازی، بنفیکا به لطف یارمچوک (73) و نونیز (82) دو گل به ثمر می رساند تا به دنبال گل تساوی باشد، اما این امر سرنوشت دیدار را تغییر نمی دهد و لیورپول به نیمه نهایی راه پیدا می کند.

مسابقات را به صورت زنده دنبال کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *