لحن بین مارین لوپن و جرالد دارونین پس از تخلیه عضلانی یک فعال افزایش می یابد: “چه تحقیر”

تصاویر خبرگزاری فرانسه فعالی از گروه “ایبیزا” را نشان می دهد که تابلویی به شکل قلب با عکس خانم لوپن و ولادیمیر پوتین در دست گرفته بود، به سرعت توسط یک افسر پلیس روی زمین قرار گرفت و سپس توسط مرد دوم توسط بازوها کشیده شد. روی زمین به بیرون از اتاق کشیده شد.

این فعال یک مشاور شهرداری محیط زیست از بولون-بیلانکورت، در منطقه پاریس است.

این نامزد کمی بعد در BFMTV با زیر سوال بردن “خدمات حفاظت از شخصیت” اطمینان داد: “اینها افسران پلیس آقای درمانین هستند، شما باید به آقای درمانین بروید، زیرا من کاری به آن ندارم”.

او ادامه داد: «این من نیستم که در مورد روش مداخله به آنها دستورالعمل یا دستورالعمل می دهم.

پاسخ وزیر کشور به نامزد انتخاباتی در توییتی: «چه تحقیر پلیس جمهوری که حفاظت شما را تضمین می کند».

آقای درمانین می افزاید: “به جای این صداقت داشته باشید که بگویید فردی که معترض را روی زمین می کشد، یکی از اعضای سرویس امنیتی خصوصی شماست.”

در شب، در جریان یک مناظره در BFMTV بین آقای دارونین و رئیس موقت RN جردن باردلا، دومی اعتراف کرد که در واقع یکی از اعضای سرویس سفارش RN بود که این فعال را روی زمین کشیده بود.

هم آقای باردلا و هم آقای دارونین توضیح داد که مردی که او را سرنگون کرده بود، یک پلیس از SDLP، سرویس حفاظت، وابسته به پلیس ملی بود.

وزیر کشور سپس به اتهام خود بازگشت: “خانم لوپن پلیس را مسئول این وضعیت نامید، در حالی که این سرویس امنیتی اوست. چگونه می خواهید رئیس جمهور جمهوری باشید؟ که می گوید از فرانسوی ها محافظت کنید. اگر به محض اینکه مشکلی پیش بیاید، بگوید: پلیس است و علاوه بر این، آنها نیستند. این یک تقصیر بزرگ است.

پاسخ مارین لوپن در توییتی: “من برای این افسر پلیس که با بی حرکت کردن این فعال حفاظت از من را تضمین کرد، بیشترین احترام را قائل هستم. از او تشکر می کنم و متاسفم که جرالد دارونین از ماموریت خود عقب نشینی کرد. مقام مجروح نتوانست ماموریت خود را به پایان برساند. و این یک مامور امنیتی بود که این فعال را تخلیه کرد.

یک منبع پلیس به خبرگزاری فرانسه تایید کرد که SDLP تصمیم گرفته است به ماموریت افسر پلیس با خانم لوپن پایان دهد، “به ویژه برای یک سوال اعتماد” و او “در یک ماموریت دیگر مستقر خواهد شد”.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *