من تلویزیون را زیر نور شمع تماشا می کنم. این تمام چیزی است که من دارم”

در گنت تعداد خانوارهایی که خدمات اجتماعی محلی از طرف آنها قبض های انرژی پرداخت نشده را پرداخت می کنند طی شش ماه گذشته 108 درصد افزایش یافته است. تعداد شهروندانی که به دنبال کمک هستند شش برابر شده است.

بلیندا دی بکر، که به دلیل بیماری شغلی خود را از دست داده است، یکی از متقاضیان است: “به عنوان یک مجرد دیگر نمی توانم قبض انرژی خود را پرداخت کنم”.

بلیندا قبلاً می‌توانست صورت‌حساب‌هایش را از کمک هزینه پرداخت کند، اما امروز دیگر نمی‌تواند مدیریت کند.

من به عنوان مجرد باید ماهیانه 270 یورو بپردازم. من نمی توانم آن را مرتب کنم».

برای کاهش هزینه‌ها، بلیندا دیگر شب‌ها چراغ را روشن نمی‌کند، یعنی دیگر نمی‌تواند سرگرمی‌های مورد علاقه‌اش را ببافد، گلدوزی یا قلاب بافی کند. من تلویزیون را زیر نور شمع تماشا می کنم. این تمام چیزی است که من دارم.» او به VRT گفت.

خدمات اجتماعی محلی یک متر بودجه نصب کرده اند. بلیندا توضیح می‌دهد: «اگر بدهی دارید، به برنامه بازپرداخت نیاز دارید، اما از بودجه‌سنج حمایت مالی می‌کند».

خدمات اجتماعی گنت می‌گوید مجردها با یا بدون فرزند بیشترین مشکل را دارند، اما بزرگ‌ترین گروهی که به دنبال کمک هستند افرادی هستند که واجد شرایط دریافت تعرفه‌های اجتماعی انرژی نیستند، زیرا درآمد آنها درست بالاتر از آستانه صلاحیت است. حتی خانواده هایی که دو بزرگسال شاغل دارند به دنبال کمک هستند. در برخی موارد قبض انرژی بیشتر از اجاره بها است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *