مهاجر گمشده که برنده قرعه کشی شده بود پیدا می شود

مهاجری که یک هفته و نیم پیش در قرعه کشی بلژیک 250000 یورو برنده شده بود، پس از ناپدید شدن دوباره ظاهر شد.

این جوان مهاجر آفریقایی ماشین خراش 5 یورویی برنده را در سوپرمارکت اسپار در زیبروگ خرید. اما طبق گزارش De Standaard، جمع آوری پول جایزه یک چالش است.

از آنجایی که جایزه مبلغی معادل 250000 یورو بود، قوانین حکم می‌کنند که او باید در لاتاری ملی ثبت نام کند، که برنده‌ها را پرداخت می‌کند. اما مرد ناپدید شد.

بدون اقامت رسمی در بلژیک و عدم درخواست پناهندگی، ردیابی برنده بدبخت دشوار بود. او با جامعه ای متشکل از مهاجران دیگر در زیبروگ زندگی می کرد که همه در تلاش بودند به بریتانیا بروند.

تنها راهی که لاتاری ملی می‌توانست برنده را شناسایی کند، بررسی تصاویر دوربین‌های امنیتی از مغازه‌ای بود که او بلیت برنده را به‌علاوه عکسی از او که توسط کشیش محلی فرناند مارشال گرفته شده بود، خریداری کرد.

روز جمعه، سه مرد با برگه برنده بخت آزمایی خود را به لاتاری ملی معرفی کردند، اما هیچ کدام با تصاویر برنده مطابقت نداشتند. این سه نفر دستگیر شدند، اما در نهایت آزاد شدند. بلیت بخت آزمایی از آن زمان توسط پلیس بروژ در گاوصندوق نگهداری می شود.

بیم آن می رفت که این سه نفر در تلاش برای جمع آوری برنده واقعی، کاری به برنده واقعی انجام داده باشند. دادستان عمومی فلاندر غربی تأیید کرد که این مهاجر روز سه شنبه با یک وکیل در ایستگاه پلیس حاضر شد.

این مرد به عنوان برنده واقعی شناسایی شد و با حضور وکیلش مورد بازجویی قرار گرفت. بلیط برنده او برای نگهداری ایمن در ایستگاه پلیس باقی می ماند.

اما این جوان مهاجر هنوز نتوانسته جایزه را دریافت کند. لاتاری ملی فقط می تواند مبلغ زیادی را با واریز آن به یک حساب بانکی پرداخت کند، اما البته او نمی تواند حسابی را باز کند زیرا مقیم قانونی بلژیک نیست.

قرعه‌کشی ملی اکنون به دنبال راهی برای انتقال پول به او است: «غیرقانونی یا غیرقانونی، پولش را می‌دهیم».

این نشان می دهد که با رضایت برنده می توان پول را به حساب خارجی واریز کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *