مهمانی 10000 نفری در راوی غیرقانونی در اموال نظامی

راوی غیرقانونی سه روزه در یک منطقه نظامی در بروستم در فلاندر که حداقل 10000 و احتمالاً 15000 نفر را به خود جلب کرد، سرانجام به پایان رسید.

به گزارش RTL، همسایه‌هایی که از مزاحمت‌های صوتی در آخر هفته وقوع آن شکایت داشتند، خیالشان راحت است که تجمع به پایان رسیده است.

بروستم، که در سینت ترویدن واقع شده است، در یک هیاهوی چند روزه که شامل نصب موسیقی حرفه ای در 11 آشیانه واقع در سایت نظامی بود، شاهد تعدادی جرایم مواد مخدر و الکل بود.

جوس لانتمیترز (N-VA)، فرماندار استان لیمبورگ گفت: «پلیس در تمام مدت حضور داشت. برخی از آنها به دلایل امنیتی واضح شب را در اتومبیل خود ماندند.»

پلیس به جای تلاش برای تخلیه بسیاری از مردم، بر ایمن سازی محیط و انجام بررسی های مختلف در جاده های دسترسی متمرکز شد.

حداقل 50 وسیله نقلیه پلیس به همراه حدود 40 خودرو در اطراف سایت نظامی حضور داشتند.

افسران خودروهای پارتی‌بازان را که در حال خروج بودند، بررسی کردند و پلیس روز دوشنبه در محل ماند تا اطمینان حاصل شود که آخرین نفر از مهمان‌داران به سلامت خارج شده‌اند.

حداقل 9 نفر دستگیر و 27 گواهینامه رانندگی باطل شدند. گزارش هایی برای جرایم مواد مخدر تهیه شد و ژنراتورها و تجهیزات صوتی توسط مقامات کشف و ضبط شد.

لانتمیترز گفت: “اکنون زمان پاکسازی سایت و ارزیابی خسارت است.” و افزود که “این بدون مجازات نخواهد ماند.”

چندین جلسه مشورتی در آخر هفته برای ارزیابی وضعیت برگزار شد و صبح یکشنبه مقامات تصمیم گرفتند به مرحله مدیریت بحران استانی بروند.

پلیس فدرال و نیروهای دفاعی برای نظارت بر وضعیت به پلیس محلی پیوستند، وضعیتی که در زمان وقوع آن به عنوان “آرام اما سمی، همراه با مصرف زیاد الکل و مواد مخدر” توصیف شد.

فرماندار گفت: «حداقل 10000 نفر حضور داشتند. «بیشتر آنها به شدت مشروب می‌نوشیدند و مواد مخدر مصرف می‌کردند. موقعیت خطرناکی بود.»

با این وجود، فرماندار با راهبرد پلیس مبنی بر عدم اخلال در این مراسم موافقت کرد: «ما باید مراقب باشیم که جنگی در میدان شروع نشود. این یک رویداد غیرقانونی است که توسط متخصصانی برگزار می شود که می دانند در صورت ورود پلیس چگونه با پلیس برخورد کنند.

“بروشورهایی برای مهمان‌داران توزیع شد که توضیح می‌داد اگر پلیس به آنها نزدیک شود، چگونه باید واکنش نشان دهند. همه اینها ظرف دو ساعت انجام شد. بنابراین همه چیز نشان می‌دهد که این یک مهمانی پیشاهنگی نیست.”

با پایان یافتن این مهمانی در روز یکشنبه، حداقل 10 مداخله پزشکی انجام شد و شش نفر پس از مصرف دارو به بیمارستان منتقل شدند.

پرونده راوی غیرقانونی هم اکنون در اختیار دادسرا است که تحقیقات را آغاز کرده است.

عکس: Jill Delsaux/Belga

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *