نتایج قرعه کشی یورومیلیونز این است: هیچ برنده بزرگی برای جکپات 176 میلیونی وجود ندارد، دو بلژیکی مبلغ خوبی برنده می شوند.

این سه شنبه در قرعه کشی یورومیلیونز 176 میلیون یورو برنده شد. شبکه برنده باید شامل پنج عدد صحیح و همچنین دو ستاره صحیح باشد که توسط لاتاری ملی یادآوری شده است. از آنجایی که در قرعه کشی آخر هیچ خوش شانسی وجود نداشت، بازیکنان شانس دیگری برای برنده شدن جکپات و میلیونر شدن در قرعه کشی بعدی یورومیلیونز، این جمعه خواهند داشت.

اعداد برنده:

10 – 35 – 42 – 47 – 48

ستاره های برنده:

2-11

چگونه Euromillions را بازی کنیم؟

می توانید به صورت آنلاین در لوتوی الکترونیکی یا با خرید شبکه ای از بازی شانس مورد علاقه خود در محل فروش (کتاب فروشی، فروشگاه و غیره) بازی کنید.

چندین نوع لغزش وجود دارد: لغزش ساده، لغزش چندگانه و انتخاب سریع.

در رای گیری ساده که برای هر ترکیب و هر قرعه کشی 2.5 یورو هزینه دارد، شما بین یک تا شش ترکیب بازی می کنید. شبکه ها هر کدام از 50 عدد و 12 ستاره تشکیل شده اند. شما باید 5 عدد و 2 ستاره را در هر شبکه علامت بزنید. همچنین می‌توانید تعداد قرعه‌کشی‌هایی را که می‌خواهید در آن شرکت کنید انتخاب کنید و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

در رای گیری چندگانه، می توانید تا 10 عدد و 12 ستاره را در هر شبکه علامت بزنید – این به شما شانس بیشتری برای بدست آوردن ترکیب برنده می دهد. شما می توانید مانند برگه های رای ساده، تعدادی قرعه کشی متوالی را انتخاب کنید.

اگر شماره شانس خاصی ندارید، Quick Pick انتخابی است که در وقت شما صرفه جویی می کند: رایانه اعداد و ستاره های شما را به طور تصادفی برای شما انتخاب می کند.

قرعه کشی های Euromillions هر سه شنبه و جمعه انجام می شود: می توانید نتایج را به صورت زنده در صفحه اول، حدود ساعت 11 شب دریافت کنید، اما همچنین اعداد برنده را در DH دریافت کنید. اگر یک یا چند شبکه برنده دارید، آنها را در محل فروش لاتاری ملی بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *