شعله های سرخ با پیروزی 6-1 مقابل لوکزامبورگ به آماده سازی خود پایان دادند

کارولین خورخه (34) موقتاً به تساوی رسید. در حالی که پایه یازده به طور کامل در مقایسه با دیدار مقابل اتریش (شکست 0-1) در روز یکشنبه اصلاح شده بود، شعله های سرخ مستقیماً توسط داوینیا وانمچلن خطرناک بودند که ضربه سر او توسط لوسی شلیمه دروازه بان (اول) به عقب رانده شد. موقعیت دوم برای وانمچلن خوب بود، او یک سانتر از سمت راست هانا اورلینگ را که توسط یک لوکزامبورگ دفع شد پس گرفت و دروازه را باز کرد (پانزدهمین بازی).

ایمی تامپسون اولین هشدار را برای بلژیکی ها به صدا درآورد (32) سپس کارولینا خورخه، در وسط سه مدافع، موفق شد ضربه خود را بزند و دیده لمی هیچ شانسی را باقی نگذاشت (1-1، 34).

در 42، وانمچلن از سمت چپ پاس داد، کسی به توپ دست نزد که شلیمه را شگفت زده کرد و چرم مسابقه خود را در پشت تور به پایان رساند.

کمی قبل از استراحت، امبر تیسیاک با ضربه سر از روی کرنر، نتیجه را 3-1 کرد (45+).

وانمچلن به محض شروع مجدد هت تریک کرد. عضو جدید باشگاه YLA یک شوت از سمت چپ از خارج از محوطه شلیک کرد که به نورگیر لوکزامبورگ ختم شد (4-1، 48). او تعداد گل های خود را برای تیم ملی به ده گل رساند.

تیسیاک کیفیت ضربه سر خود را از زمان تعیین شده، با یک تیر عرضی ابتدا (56) سپس گل دوم در این مسابقه و گل پنجم زیر کت فلمز (5-1، 73) تایید کرد.

مربی ایوز سرنیلز همچنین به بازیکنانی که در ترکیب یورو 23 نبودند اما در طول آماده سازی به عنوان ذخیره در تیم ماندند، زمان بازی می داد. یکی از آنها، یاسینا بلوم، با سرویس وانمچلن، گل ششم را به ثمر رساند (6-1، 81).

وانمچلن سپس دید که صلیب توپ او را از خارج از محوطه دفع می کند (82).

بلژیکی ها قبل از پرواز به انگلیس، آماده سازی خود را در Tubize ادامه خواهند داد و در آنجا دومین یورو فوتبال زنان در تاریخ خود را برگزار خواهند کرد. شعله‌ها در گروه D در 10 ژوئیه در برابر ایسلند (FIFA 17) در منچستر رقابت خواهند کرد، قبل از اینکه فرانسه (FIFA 3) را چهار روز بعد در روترهام و سپس ایتالیا (FIFA 14) در هجدهم و دوباره در منچستر به چالش بکشند.

3 شعله زیر ذره بین

Missippo 7: کاپیتان برای یک روز، کاساندرا میسیپو نیز طعم تصدی جدید را چشید. هافبک در هر صورت نقش خود را مانند هر بازی به دل گرفته است. “تنها” برای اینکه در اولین دوره باید جلوی دفاع را با چنگک بزند، سپس سعی کرد بازی را تقطیر کند.

Tysiak 6: امبر پس از ارتکاب دو اشتباه در برابر انگلیس و ایرلند شمالی، مجبور شد خود را جبران کند، اما در تنها گل لوکزامبورگ، او فاقد اقتدار بود. او مطمئناً مجبور نبود مربی را مطمئن کند، حتی اگر از گوشه ای دو گل بزند. حامی دفاع چند ماه پیش، او در معرض خطر دیدن شریک لووانیست خود، ساری کیس، قرار دارد که جای او را بدزدد.

Vanmechelen 9: قطعا شعله مسابقه. با سه گل و سه پاس گل، بازیکن جدید کلوب بروژ نشان داد که مشکلات بدنی که او را از انتخاب محروم کرده بود (به دلیل اینکه او از حد معیارهای بدنی فراتر رفته بود) در بهار به وضوح پشت سر اوست. پای چپ، پای راست و مخصوصاً از راه دور، شماره 14 این سه‌شنبه خیلی درد می‌کند: دقت، دقت، خطرات.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *