هتل متروپل برای اثاثیه، دکور و لباس های خود حراجی برگزار می کند

هتل نمادین Métropole در میدان بروکر در بروکسل میزبان حراجی در پایان ماه است که نه تنها اثاثیه آن، بلکه یونیفرم کارکنان، چرخ دستی‌ها و حتی یک طاووس پر شده را نیز به نمایش می‌گذارد.

این هتل در حال بازسازی گسترده است و برنامه‌هایی برای بازگشایی درهای آن در سال 2025 وجود دارد.

از جمله اقلام مورد انتظار در این حراج می توان به صندلی، میز، کلاه و کت باربری، کل بار و مبلمان پذیرایی، پرتره های خانواده سلطنتی، لوسترهای مجلل و برخی از مبلمان سوئیت ریاست جمهوری اشاره کرد.

قطعات تزئینی، ظروف آشپزخانه و پوشاک نیز در حراج عمومی به همراه اقلامی که بیشتر برای کلکسیونرها طراحی شده اند، مانند کلیدهای قدیمی و پلاک نام سوئیت ها به فروش خواهند رسید.

همچنین یک مجسمه سنگی و درخت کریسمس مصنوعی عظیم وجود دارد که در طول تعطیلات زمستانی بیرون آورده شده است.

هتل متروپل از سال 1895 به سبک نمادین bele-epoque ساخته شد، اما هتل پس از انباشته شدن موانع، از جمله کارهای مربوط به منطقه عابر پیاده بروکسل، حملات تروریستی و بیماری همه گیر، دچار مشکلات مالی شد.

سال‌ها بسته بود، اما در دسامبر توسط صندوق سرمایه‌گذاری Lone Star Fund خریداری شد و پس از بازگشایی، توسط شرکت فرانسوی Centaurus Hospitality Management اداره خواهد شد.

این مجموعه شامل 178 آیتم از یک کلاه باربری قرمز و طلایی 50 یورویی تا یک کابینت چوبی بزرگ 4000 یورویی از قسمت پذیرایی است. قیمت یک پیانوی یاماها 5000 یورو است و گفته می شود که یک تابلوی بزرگ با 32 امضا از کتاب مهمان ارزشی معادل 1000 یورو دارد.

متروپل و اتاق‌ها، سوئیت‌ها و تراس آن پس‌زمینه فیلم‌ها و سریال‌های بی‌شماری و خانه شخصیت‌هایی از آلبرت انیشتین گرفته تا برونو مارس، ژان دوژاردن، آنی کوردی و ماری کوری بوده است.

Octavie Bordet، نماینده بلژیکی Ader Entreprises & Patrimoine گفت: «هتل متروپل در قلب مردم بروکسل و بلژیک جایگاه واقعی دارد.

خرید یک قطعه کوچک از تاریخ، یک قطعه کوچک از Métropole امکان پذیر خواهد بود. چیزی برای هر سلیقه و بودجه ای وجود خواهد داشت.

از ساکنین بروکسل که عاشق متروپل و تاریخ شهر خود هستند تا مشتریان حرفه‌ای را شامل می‌شود: شاید صاحبان هتل‌هایی که می‌خواهند مبلمان خود را مبله یا تجدید کنند.»

Métropole نمایشگاهی از اقلام یک روز قبل از فروش در 29 مارس ترتیب می دهد.

بوردت گفت: “همه علاقه مندان بالقوه پذیرفته می شوند.” از آنجایی که هتل برای چندین سال به دلیل بازسازی بسته خواهد شد، این فرصتی خواهد بود تا برای آخرین بار بیاییم و شکوه اتاق های هتل متروپل را تحسین کنیم.

هر کسی که علاقه مند به حراج است می تواند پیشنهادات را به صورت آنلاین مرور کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *