هرج و مرج در فرودگاه شارلوا به دلیل اعتصاب کارکنان امنیتی دسترسی به ترمینال های مسافربری را مسدود می کند

به گزارش RTBF، نبود امنیت در فرودگاه شارلوای جنوبی بروکسل به دلیل اعتصاب پرسنل، مانع از ورود مسافران و وسایل نقلیه به محل شده است.

حدود 500 نفر در خارج از دو ترمینال فرودگاه منتظر هستند زیرا دروازه ها صبح امروز دوشنبه بسته بودند. پروازها با تاخیر انجام می شود، اما در حال حاضر، هیچ یک لغو نشده است. اگرچه پیش‌بینی چگونگی تکامل وضعیت دشوار است، اما احتمالاً ساعت‌ها طول می‌کشد تا وضعیت به حالت عادی بازگردد.

در جاده‌های منتهی به فرودگاه، پشتی‌هایی به دوربرگردان N568 وجود دارد. ترافیک عمده در هر دو جهت در جاده های همجوار گزارش شده است. به مسافرانی که قصد پرواز از شارلوا را دارند توصیه می شود زودتر به سمت فرودگاه حرکت کنند. سایر رانندگان باید در صورت امکان از منطقه اجتناب کنند.

اسtrike توسط خیابان امنیتیaff

فرودگاه اعلام کرد که اخطار اعتصاب ثبت شده توسط اتحادیه های کارگری روز یکشنبه به پایان رسیده است.

ظاهراً کارکنان امنیتی از تصمیم BSCA Security برای اعطای قرارداد عمومی آینده برای مدیریت پست های بازرسی غربالگری به جای یک اپراتور، راضی نیستند. اینها بررسی های امنیتی هستند که قبل از دسترسی به گیت های سوار شدن بر روی مسافران انجام می شود.

به گفته مدیریت، در پنج سال گذشته مشکلات مکرری وجود داشته است که یک اپراتور به تنهایی باید نوسانات حمل و نقل مسافر را مدیریت کند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «به منظور اطمینان از تداوم خدمات، اشتراک این ماموریت بین دو تامین کننده ضروری است.

مدیریت افزود: “این اشتراک بین دو تامین کننده هیچ تاثیری بر تضمین اشتغال و یا سطح دستمزد نخواهد داشت. نمایندگی اتحادیه نیز تضمین شده است.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *