“کابوس در بهشت” ناپدید شدن بلژیکی را بررسی می کند

تئو در 31 مه 2019 هنگام تور استرالیا ناپدید شد. پلیس معتقد است مرگ او به دلیل سقوط از صخره در خلیج بایرون است، اما جسد و موبایل بلژیکی هرگز پیدا نشد. علاوه بر تحقیقات رسمی استرالیا، خانواده تئو در خانه نیز همچنان در تلاش هستند تا بفهمند چه اتفاقی افتاده است.

مادر تئو، برادرش، دوستش، آخرین کسی که پیامی از تئو دریافت کرد، و یک محقق سابق همگی با «کابوس در بهشت»، عنوانی که مستند تحت آن پخش شد، صحبت کردند. آخرین حرکات تئو بر اساس داده های تلفن بازسازی شد.

درست مانند مادرش، بازپرس سابق برنامه که با او صحبت کرد، باور نمی کند که بلژیکی از صخره سقوط کرده است. خانواده تئو فکر می‌کنند که این امر غیرقابل شخصیت بود. خانواده احساس می‌کنند قدم زدن در ساحل در تاریکی یا از میان یک منطقه پر درخت، رفتار عجیبی است و تئو هرگز از صخره بالا نمی‌رفت. این برنامه همچنین نشان می دهد که دسترسی به بالای صخره در شب چقدر سخت است، مطمئناً اگر تنها هستید و با منطقه ناآشنا هستید.

Eveline Masco، خبرنگار VRT استرالیا، می‌گوید که هنوز درباره این پرونده صحبت می‌شود: «خلیج بایرون یکی از محبوب‌ترین مقاصد استرالیا است، مطمئناً برای کوله‌گردانان قبل از همه‌گیری.»

خانواده تئو هنوز امیدوارند با توجه به جایزه 300000 یورویی که اکنون ارائه شده است، نوک طلایی ظاهر شود.

«60 دقیقه» همچنین با بازرسان بلژیکی صحبت کرد و به پرونده قضایی بلژیک دسترسی پیدا کرد. بازپرس بلژیکی گفت که کارآگاهان بلژیکی سریعتر عمل می کردند. تا زمانی که مادرش رمز عبور او را به خاطر نیاورد، نمی‌توان به حساب WhatsApp تئو دسترسی داشت. این حساب به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی استرالیا توسط بازرسان هک نشد و زمان ارزشمندی از دست رفت. مادر تئو امیدوار است مقامات استرالیایی از این پرونده درس بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *