هرج و مرج در ورزشگاه دو فرانس: مخالفان جرالد دارونین را به “دروغگویی” متهم می کنند

در آستانه جلسه استماع جرالد دارونین و وزیر ورزش آملی اودیا کاسترا در مجلس سنا، معاون LR اریک سیوتی در France 2 تخمین زد که نسخه وزیر کشور در مورد “30000 تا 40000 حامی انگلیسی بدون بلیط یا با بلیط های جعلی” “کاملا نادرست و گمراه کننده” است.

وی ادامه داد: “واقعیت این است که بدون شک اسکناس های تقلبی وجود دارد، اما نه به این نسبت. و واقعیتی که پنهان است این است که حملاتی صورت گرفته است، دزدی هایی از اتباع این ولسوالی ها صورت گرفته است.” حاضر در سن-سن-دنی».

دوازده روز قبل از دور اول انتخابات قانونگذاری، اریک سیوتی خواستار ایجاد یک کمیسیون تحقیق در مجلس ملی درباره حوادث مربوط به فینال C1 بین لیورپول و رئال مادرید شد.

کاندیدای انتخاب مجدد خود در آلپ ماریتایمز توضیح داد: “سنا قبلاً آن را درخواست کرده است، در مجلس ملی نیز درخواست می کند، در هر صورت من شخصاً ادعا می کنم.”

به گفته چندین منبع پارلمانی، تشکیل کمیسیون تحقیق و تفحص در مجلس، اما تا پیش از انتخابات 22 و 29 خرداد ماه، غیرممکن به نظر می رسد، به ویژه اینکه گروه LR دیگر «حق قرعه کشی» برای دریافت آن را ندارد.

در فرانس اینتر، رئیس RN Jordan Bardella، جرالد دارمنین را “دروغگوی بیمارگونه” خواند و او را به “انکار” خود در خطر “حادثه دیپلماتیک با بریتانیای کبیر” متهم کرد.

در سمت چپ، آدرین کواتننس انگشت خود را به سمت وزیر و همچنین بخشدار پلیس پاریس، دیدیه للمن، گرفت که معاون LFI او را “نمی‌تواند امنیت رویدادها و آرامش عمومی” را مدیریت کند.

او در سنای عمومی برآورد کرد: «در واقع زنجیره فرماندهی و دکترین استفاده از نیروهای نظم مورد بحث است».

معاون Loire Régis Juanico (نسل ها)، متخصص مسائل ورزشی، قضاوت “بسیار نگران کننده” در عصر روز شنبه، در چشم انداز بازی های المپیک پاریس-2024، “حتی اگر این رویدادها کاملاً قابل مقایسه نباشند”.

او به خبرگزاری فرانسه افزود: “این زمان بسیار بسیار بدی است. این تصاویر در سطح بین المللی به ما آسیب زیادی می رساند.”

مجلس سنا، تحت سلطه اپوزیسیون راست‌گرا، روز چهارشنبه جرالد دارونین و وزیر ورزش آملی اودیا کاسترا را می‌شنود.

رئیس کمیسیون حقوقی فرانسوا نوئل بافت (LR) روز دوشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: “در این مرحله، سنا با شنیدن وزرا و “تعدیل” تصمیمات خود را با توجه به پاسخ های داده شده آغاز خواهد کرد. وی افزود: “اگر اطلاعات به نظر ما کافی نباشد، ما ادامه خواهیم داد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *