هنر مقدس: نمایش تابستانی پاپ آپ در بروکسل به بررسی انواع هنر دیجیتال می پردازد

بروکسل به عنوان یکی از تأثیرگذارترین مراکز هنری در اروپا، از ۲۵ تا ۲۷ جولای میزبان یک نمایش دیجیتال پاپ آپ انتخاب شده است.

گالری هنر مقدس مستقر در لندن و آتن، بروکسل، آمستردام و پاریس را برای برگزاری مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های دیجیتالی خود انتخاب کرد. هنر در حلقه اروپا. آثار هنری نمایش داده شده طیف التقاطی از هنر دیجیتال را بر روی بوم‌ها، عکس‌ها و حتی مجسمه‌ها روی صفحه‌های با کیفیت بالا به تصویر می‌کشند.

برگزارکنندگان قول می‌دهند که این نمایشگاه پاپ‌آپ جشنی از هنر و فناوری معاصر خواهد بود و از مخاطبان بین‌المللی در بروکسل دعوت می‌کند تا دیدگاه‌های فرهنگی متفاوتی را که نوید جذاب و نوآورانه است، کشف کنند.

ایوی سالمون، آکادمیک، نویسنده، فیلمساز و هنرمند چند رشته ای مستقر در بروکسل، دو قطعه را با عنوان صلح (تصویر بالا) و دیپتیخ پرهزیا: کاساندرا و کلیتمنسترا (اصلی تصویر).

اولی یک نقاشی دیجیتالی کولاژ و اکریلیک روی بوم بازسازی‌شده است که از حمله به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ الهام گرفته شده است. این نقاشی دو خورشید را بر فراز منظره‌ای کنجکاو نشان می‌دهد، هر دو از این جهان و دنیایی دیگر بدون هیچ اثری از حضور انسان. به گفته این هنرمند، تخریب سد کاخوفکا در 6 ژوئن در اوکراین اهمیت بیشتری به این تصویر بخشید، زیرا نمونه‌ای از برخورد جغرافیا و جنگ با پیامدهای وحشتناک بود.

ایوی سالمون

ماهی قزل آلا متولد بریتانیا (تصویر شده استیکی از دانشگاه‌های ادبیات مدرن و معاصر، هنر، حقوق و تاریخ فرهنگی در دانشگاه‌های لوون (KUL) و کمبریج، به بولتن گفت: «به‌ویژه برای من جالب است که هنر را در بروکسل نشان دهم و در حال بحث برای نشان دادن هستم. بیشتر. من مشتاقانه منتظرم تا توسط مردم بین المللی در اینجا در شهر دیده شود. من همچنین به دنبال راه‌هایی برای انجام کارهای خوب، شاید جمع‌آوری کمک مالی برای مردم اوکراین هستم.»

دومین اثر سالمون شامل دو بوم مربع با ورق طلای 24 عیار و ورق برنج است که او همچنین با استفاده از رنگدانه فسفری آب دریا روی بوم بازسازی شده خلق کرده است. الهام‌بخش او دو یونانی زن اسطوره‌ای باستانی بود که در عنوان به آنها اشاره شد: نمادهای حقیقت، خوبی و آزادی بیان.

متصدیان هنر مقدس برخی از غرفه داران دیگر بلژیکی را در این نمایشگاه نشان داده اند. آنها شامل هنرمند چند رشته ای استفان وریکن، گلن ون هوگتن، هنرمند تجسمی و بنیانگذار NOX Light Art، عکاس، هنرمند و مربی استفانی شوت و چانتراکس، هنرمند بین المللی معاصری است که در آثار هنری انتزاعی و بازیافتی تخصص دارد.

متصدیان هنری مستقر در بریتانیا معتقدند که نمایشگاه های هنر دیجیتال مانند هنر در حلقه اروپا تعداد آنها در حال افزایش است زیرا به عنوان جایگزین مناسبی برای نمایشگرهای معمولی تلقی می شوند. این تا حد زیادی به دلیل مشکلات لجستیکی ناشی از عواقب برگزیت است. پیچیدگی های بوروکراتیک مربوط به انتقال آثار هنری از انگلستان به اروپای قاره ای باعث ایجاد موانع بزرگی در سازماندهی نمایشگاه های بین المللی شده است.

برای اطلاعات بیشتر با: [email protected] یا www.theholyart.com تماس بگیرید. بلیط ها رایگان هستند اما برای ورود مطمئن می توانید آنها را آنلاین رزرو کنید.

هنر مقدس
25 ژوئیه، 19.30-22.00
26 و 27 ژوئیه، 12:00-17:00
خیابان ارنست آلارد 17
1000 بروکسل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *