قطارهای بیشتری برای حرکت به عنوان نقشه راه آینده SNCB تایید شده است

یک طرح بلندپروازانه برای گسترش و بهبود خدمات ریلی در بلژیک به تصویب وزیران رسید.

این حرکت باید به عنوان یک خبر خوشایند برای عموم مسافران ریلی کشور باشد که مدت‌هاست از زمان‌بندی بد شکایت دارند.

برنامه های آینده اپراتور ریلی بلژیکی SNCB اکنون به طور رسمی توسط شورای وزیران تایید شده و توسط وزیر حمل و نقل فدرال ژرژ گیلکینت اعلام شده است.

آنها بخش مرکزی برنامه حمل و نقل 2023-2026 “چشم انداز ریلی 2040” SNCB و قرارداد خدمات عمومی 2023-2032 هستند.

این پیشنهادها شامل افزایش 7.4 درصدی خدمات ریلی در بلژیک است که در مجموع به 89 میلیون کیلومتر سفر برنامه ریزی شده در سال می رسد.

این طرح در چهار مرحله متوالی (دسامبر 2023، دسامبر 2024، ژوئن 2025 و دسامبر 2025) مستقر خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، حدود 205 ایستگاه شاهد افزایش فرکانس قطار خواهند بود – 24 مورد از آن‌ها تعداد بیشتری قطار در روزهای هفته، 109 ایستگاه بیشتر در تعطیلات آخر هفته و 72 ایستگاه ترکیبی از این دو خواهند داشت. علاوه بر این، 105 ایستگاه در روزهای جمعه و شنبه از “برد گسترده” بهره مند خواهند شد.

از دسامبر امسال، برخی از خدمات برون مرزی، به ویژه از لیژ با ایجاد یک راه آهن مستقیم جدید بین شهر و آخن از طریق ماستریخت، بهبود خواهند یافت.

این بسته همچنین توسعه بلندمدت خدمات حومه را در اطراف شهرهای بروکسل، آنتورپ، گنت، لیژ و شارلوا فراهم می کند.

همچنین یک پیوند آی سی جدید بین لوون و شارلروا از طریق Ottignies و Fleurus وجود خواهد داشت.

گیلکینت در توضیح این اقدامات خاطرنشان کرد: قطارهای بیشتر به معنای مشتریان بیشتر، درآمد بیشتر و منابع بیشتر برای SNCB و Infrabel و کالاهای بیشتر روی ریل است.

وی افزود: ما می خواهیم قطار فردا را روی ریل بگذاریم، افزایش تعداد قطارها از آذرماه گامی در این راستا است اما به هیچ وجه تعهد SNCB را برای بهبود وقت شناسی در کوتاه مدت برطرف نمی کند. “

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *