ون هول، سازنده اتوبوس، ساخت خودروهای دیزلی و گازسوز را متوقف می کند

سخنگوی ون هول، دیرک اسنووارت، به VRT News گفت که “ما باید به نگرانی های مردم در مورد محیط زیست پاسخ دهیم”. ون هول مدت‌هاست که اتوبوس‌های دوستدار محیط‌زیست را توسعه می‌دهد، به ویژه برای بسیاری از مشتریان خارجی خود در کشورهای سراسر جهان.

از این پس ون هول تنها اتوبوس های به اصطلاح “آلودگی صفر” را خواهد ساخت. آقای Snauwaert به VRT News گفت: “ما می خواهیم برای آینده ای سازگار با محیط زیست آماده باشیم.”

ون هول تاکنون 13 سفارش برای خودروهای دوستدار محیط زیست خود دریافت کرده است. این شامل سفارشات شرکت حمل و نقل عمومی فلاندری De Lijn و همچنین از شرکت های حمل و نقل عمومی از سایر نقاط اروپا و آمریکای شمالی است.

در مجموع 162 دستگاه خودرو سفارش داده شده است. آنها در کارخانه های این شرکت در استان آنتورپ و مقدونیه ساخته خواهند شد. موفقیت اتوبوس‌های جدید کمک بزرگی برای کارکنان کارخانه Koningshooikt است که بسیاری از آن‌ها در اوج بحران کرونا برای مدت‌های طولانی از کار بیکار شدند.

با این حال، ون هول هنوز از جنگل خارج نشده است و با توجه به اینکه گردشگری هنوز به سطح قبل از کرونا بازنگشته است، سفارشات مربیان هنوز به اندازه سه سال پیش است.

2500 نفر در کارخانه ون هول Koningshooikt کار می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *