ویدئو: فهرست جدید «تحت تعقیب‌ها» منتشر شد، نقاشی دیواری در بروکسل رونمایی شد

کمپین Most Wanted تاکنون موفق بوده است. از زمانی که این وب سایت 6 سال پیش راه اندازی شد، 43 جنایتکار می توانستند توسط پلیس به دنبال راهنمایی یک شهروند اروپایی دستگیر شوند. به عبارت دیگر، 43 دستگیری پیامد مستقیم لیست آنلاین بود. 335 نمایه از مجرمان تحت تعقیب از سال 2016 در وب سایت ظاهر شده است که از این تعداد 120 نفر می توانند دستگیر شوند.

فهرست جدید شامل دو نفر است که مقامات قضایی بلژیک در جستجوی آنها هستند. یوروپل و شبکه اروپایی تیم های جستجوی فعال فراری (ENFAST) امروز با رونمایی از یک نقاشی دیواری غول پیکر در بروکسل این کمپین را راه اندازی کردند. جری ون لوک از تیم بلژیکی FAST توضیح می‌دهد: «این اشاره به سریال House of Cards است. “خانه نماینده سازمان جنایتکار است. اگر یک کارت را از بین ساخت و ساز بیرون بکشید، همه چیز بی ثبات می شود. ما روی کسانی تمرکز می کنیم که در راس سازمان های جنایتکار هستند.” آنلیس ورلیندن، وزیر کشور بلژیک نیز در این مراسم حضور داشت.

مجرمان ذکر شده در جرایم سنگین مانند قتل، قاچاق انسان، سرقت مسلحانه یا تروریسم دست دارند. آخرین لیست شامل 50 نام جدید است. وب سایت می گوید: “بازی تمام شد. می توانید آنها را پایین بیاورید.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *