پادشاه قلعه ها: مکان های میراث برتر برای یک روز خوب

فلاندرز

کم شناخته شده قلعه اویدونک (تصویر بالا) بیشتر از طرف دیگر خندق توسط افرادی که از مسیر پیاده روی زیبا Ooidonk در Deinze لذت می برند دیده می شود. اما بازدیدکنندگان می توانند به هر دو دسترسی داشته باشند قلعه قرن 16 و باغ های آن از طریق دروازه در انتهای شمال غربی دامنه. باغ ها قابل دسترسی هستند و قلعه از جولای تا نوامبر به روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود. لقمه ای برای خوردن در تراس وسیع آن بگیرید کوتشویس کافه همسایه، در خانه مربی سابق قلعه.

مشرف به Hoëgne، شاخه ای از رودخانه Vesdre، قلعه ویران شده فرانچیمونت در 2 کیلومتری جنوب روستای Theux در استان لیژ قرار دارد. قدمت آن به قرن یازدهم می رسد، بسیاری از عناصر گذشته نظامی آن هنوز پابرجا هستند. حفاظت همچنان ادامه دارد و اکتشافات باستان شناسی نیز ادامه دارد. یک نمایشگاه قرون وسطایی در 21 و 22 اوت برنامه ریزی شده است.

تازه بازسازی شده پارک ابی در لوون امسال جشن گرفته می‌شود: با 900 سالگی نظم نوربرتین، بازدیدکنندگان برای کاوش در مهم‌ترین فضاهای صومعه قرن دوازدهم دعوت می‌شوند. در سفره خانه، کتابخانه و صومعه های نفس گیر قدم بزنید، از گنجینه های میراثی که قبلاً پنهان شده بود شگفت زده شوید و کشف کنید که راهبان چگونه زندگی می کردند.

صومعه کورتنبرگ

صومعه کورتنبرگ فقط برای تورهای رزرو شده باز است، بنابراین از رادار اکثر مسافران خارج است. اما ساختمان نئوکلاسیک قرن هجدهم در یک باغ ایده آل در لبه جنگل Warande در برابانت فلاندی ارزش دیدن دارد. همچنین به عنوان یک مرکز استراحت و خوابگاه، با اتاق های ساده و ارزان عمل می کند.

ابی هرکنرود در Hasselt یک مکان چشمگیر است، هم در داخل و هم در خارج. این شهر به خاطر زمین هایش با باغ های گیاه شناسی که بیش از 500 گونه را در خود جای داده است، مشهور است. مرکز تجربه‌ای که برای بازدیدکنندگان باز است، شما را با 600 سال زندگی زنان مذهبی که در اینجا زندگی می‌کردند، می‌برد، در حالی که کافه و مغازه محصولات محلی را می‌فروشد.

ابی Averbode

شما زمان زیادی برای کشف آن می خواهید ابی Averbode سایتی که هرگز از ارائه آن باز نمی ایستد. کلیسای قرن هفدهمی یکی از زیباترین نمونه های معماری باروک بلژیک است و کافه و مرکز بازدیدکنندگان یکی از بهترین نمونه های آن برای تغییر کاربری معماری تاریخی است. دارای آبجوسازی، نانوایی و فروشگاه محصولات محلی است. این همه شش روز در هفته باز است، در حالی که خود صومعه را می توان در طی تورهای راهنما در روزهای یکشنبه مشاهده کرد.

مسیر درختکاری شده و سنگفرش شده را دنبال کنید صومعه تونگرلو برای رسیدن به دروازه های قرن 15. در داخل محوطه وسیع، کلیسای نئوگوتیک قرن نوزدهمی و موزه داوینچی قرار دارد که قدیمی‌ترین ماکت شام آخر و تاریخچه زندگی صومعه را در خود جای داده است. این در منطقه ای دوست داشتنی در استان آنتورپ با گزینه های پیاده روی و دوچرخه سواری فراوان است.

والونیا

باستانی صومعه Stavelot یکی از قدیمی ترین بناهای صومعه در بلژیک است. با دقت بازسازی شده، موزه‌هایی با مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های موقت با موضوع بین‌المللی را در خود جای داده است، و کافه‌ای با غذاهای محلی و نوشیدنی‌های ویژه سرو می‌کند. باغ های محوطه سازی شده این سایت فرهنگی، کلیسایی و میراث برجسته را احاطه کرده اند.

Bouillon (c) WBT/David Samyn

این قلعه بویلون قلعه ای افسانه ای است که از یک پرتگاه صخره ای در پیچ رودخانه Semois در استان لوکزامبورگ تراشیده شده است. شاهکار معماری نظامی قرون وسطایی در قرن یازدهم زمانی که دوک گادفری بویلون به جنگ صلیبی پیوست و اولین فرمانروای اورشلیم شد، شهرت یافت. این مکان مملو از پل ها، خندق ها، پل های متحرک، برج ها، برجک های تفنگ، سیاه چال ها و حتی یک اتاق شکنجه است. فعالیت های منظم شامل نمایش پرندگان شکاری است.

یکی از باشکوه ترین قلعه های هاینو، Domaine du Château de Seneffe میزبان نمایشگاه‌ها و رویدادهای بزرگ، از جمله نمایش‌های هنر معاصر در فضای باز. مجموعه ای دائمی از ظروف نقره در ساختمان نئوکلاسیک قرن 18 موجود است. بازدیدکنندگان همچنین برای باغ‌های محوطه‌سازی‌شده وسیع، حوض، جزیره و پل عاشقانه املاک می‌آیند.

خرابه‌های قلعه قرن‌ها تاریخ را تداعی می‌کنند و مکان مناسبی برای گردش بعد از ظهر است. قلعه دو مونتاگل در Falaën-Onhaye (استان نامور) نیز یک مقصد آرام و رمانتیک است. این قلعه که در بالای یک رخنمون صخره ای مشرف به دره ای آرام قرار دارد، متعلق به قرن دهم است. کاوش های باستان شناسی فعالیت های ماقبل تاریخ را آشکار کرده است.

دامنه دو فریر

در دره Meuse بالایی، در جنوب دینانت، Domaine de Freÿr in Hastière یکی از سایت های میراث برجسته منطقه است. این خانه باشکوه متعلق به یک خانواده که از قرن چهاردهم سرچشمه می‌گیرد، با باغ‌ها، پیچ و خم‌ها و حماقت‌های تابستانی شبیه یک ورسای کوچک است. به تازگی بازسازی شده است و قلعه و مراتع و باغات اطراف آن را به یک ملک پایدار تبدیل می کند که زندگی سابق آن را تکرار می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *