پس از هفت برد متوالی، دیوید گوفین در رده چهل و ششمین بازیکن جهان قرار گرفت

این بازیکن 31 ساله بلژیکی پس از 7 پیروزی متوالی که در جریان تاجگذاری خود در مراکش و سپس در دو دور اول روی اخرای باشگاه کانتری مونت کارلو به دست آورد، در دو ست توسط آلخاندرو داویدوویچ فوکینا (ATP 46) شکست خورد. . نوال جوکوویچ شماره 1 جهان روز سه شنبه، 22 ساله اسپانیایی پس از 1:31 بازی با نتیجه 6-4، 6-1 پیروز شد.پس از شکست دادن، برای اولین بار در چهار دوئل، دانیل ایوانز بریتانیایی (ATP 27) ساکن مونگاسکی در شخصیت دیویدوک فوکینا، یک چهارم نهایی در مونت کارلو در سال 2021، مانند دیوید گوفین، به یک زمینی خالص حمله می کرد.

پس از موفقیت قانع کننده خود در برابر جوکوویچ، بومی مالاگا 4-1 فرار کرد اما گوفین موفق شد (4-4) عقب نشینی کند. او که در طول بازی از سرویس خود ناراحت بود، با 36 درصد اولین سرویس ها و 3 خطای دوگانه، بریک و ست اول را در گیم دهم واگذار کرد (6-4).

شاید کمی با توجه به دنباله بازی هشتم در تنها 9 روز، لیژوا در ست دوم از شدت افت کرد و داوودوویچ فوکینا را ترک کرد تا 4-0 فرار کند و بعد از ساعت 1:31 شکست بخورد.

در کوارترها، این بازیکن اسپانیایی با تیلور فریتز (ATP 13) که در یک دوئل آمریکایی مقابل سباستین کوردا با نتایج 7-6 (4) و 7-5 پیروز شد، مبارزه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *