پلیس پرو می گوید مرگ گردشگر بلژیکی تصادفی بوده است

چاپ روز شنبه روزنامه فرانسوی لا لیبر گزارش می دهد که پلیس پرو می گوید ناتاشا د کرومبروگ به رودخانه ریو کولکا سقوط کرده است و استخوان های شکسته شده در طی کالبد شکافی بر روی بقایای او به این دلیل بوده است که او قبل از تبدیل شدن به رودخانه 3 کیلومتر توسط رودخانه حمل شده است. در بین صخره های ساحل رودخانه قرار گرفته است.

پس از جستجویی که حدود 8 ماه ادامه داشت، بقایای ناتاشا د کرومبروگ به طور تصادفی توسط ماهیگیر در سواحل ریو کولکو کشف شد. آزمایش DNA انجام شده بر روی بقایای اجساد تایید کرد که این بقایای جسد 28 ساله بلژیکی است که از 24 ژانویه ناپدید شده بود.

پیش از این، شرایط مربوط به مرگ او نامشخص بود. آزمایشات اولیه نشان داد که ناتاچا پس از ضربه به سر جان خود را از دست داده است. با این حال، پلیس پرو اکنون تایید می کند که مرگ او تصادفی بوده است.

بقایای ناتاشا د کرومبروژ به زودی منتشر خواهد شد. آنها قبل از اینکه والدین دخترشان را به خانه برگردانند و به آخرین آرامگاهش در بلژیک برگردانند سوزانده خواهند شد.

والدین ناتاشا د کرومبرو به سه ماهیگیر که جسد دخترشان را پیدا کردند، جایزه 15000 دلاری را که به هر کسی که بتواند اطلاعاتی در مورد مکان او ارائه کند قول داده بودند، پرداخت کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *