پناهگاه حیوانات بروکسل CatRescue در حال شکار برای مکان های جدید است

به گزارش RTBF، انجمن غیرانتفاعی CatRescue در Woluwe-Saint-Lambert به دنبال نقل مکان به مکان های جدید به دلیل تخریب روزافزون سایت فعلی خود در Rue Voot است.

این پناهگاه در سایت خود می گوید: “ساختمانی که در حال حاضر ما را در خود جای داده است و در ابتدا قرار بود تخریب شود، نشانه های نگران کننده ای از فرسودگی را نشان می دهد. زمان آن رسیده است که پناهگاهی دائمی مناسب برای فعالیت های خود پیدا کنیم.”

CatRescue یکی از بسیاری از پناهگاه های حیوانات در بلژیک است که برای مقابله با تعداد فزاینده حیوانات خانگی که پس از بیماری همه گیر رها می شوند، در تلاش است. حیوانات بیشتری مورد بی توجهی قرار می گیرند زیرا مردم در مواجهه با بحران اقتصادی و انرژی فعلی با مشکلات مالی روبرو هستند.

به همین دلیل است که پناهگاه از مردم درخواست کمک های مالی می کند تا به آن کمک کنند تا خانه رویایی خود را پیدا کند. مشخصات ملک ایده آل عبارتند از: “در جنوب شرقی منطقه بروکسل، یک یا دو طبقه با اتاق هایی برای گربه هایمان، یک فضای ایزوله (بهداری / نقاهت)، یک باغ کوچک برای کشش پنجه هایمان، یک پارکینگ داشته باشیم. یا گاراژ برای تحویل، چند اتاق کوچک مجاور (دفتر، فضای ذخیره سازی) و یک آشپزخانه کوچک.”

رویداد درهای باز آخر هفته

در تلاش برای افزایش جذابیت جمع آوری کمک های مالی، این پناهگاه درهای خود را در آخر هفته باز می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند با داوطلبان و ساکنان گربه ها ملاقات کنند. همچنین با فروش محصولاتی که از هدف خود حمایت می کنند، پول جمع آوری خواهد کرد.

خانه آزاد CatRescue
3 و 4 دسامبر، 13:00-18:00
خیابان ووت 97
Woluwe-Saint-Lambert

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *