چه کسی واجد شرایط بسته انرژی اولیه است و ارزش آن چقدر است؟

این بسته تلاش دولت برای مهار ضربه افزایش قیمت انرژی برای افراد کم درآمد و متوسط ​​است. این کمک هزینه به مصرف کنندگان با قرارداد متغیر یا کسانی که قرارداد ثابتی را پس از 1 اکتبر 2022 امضا کرده اند اعطا می شود. افرادی که تعرفه اجتماعی دارند – پایین ترین قیمت انرژی برای افراد کم درآمد – کمک هزینه دریافت نمی کنند.

مصرف کنندگان برای جبران افزایش قیمت بنزین در ماه های نوامبر و دسامبر، کمک هزینه ماهانه 135 یورویی دریافت خواهند کرد. کمک هزینه برق در مدت مشابه 61 یورو در ماه است. افرادی که فقط از برق استفاده می کنند تنها کمک هزینه 122 یورویی را دریافت خواهند کرد. این کمک هزینه 270 یورویی تنها به افرادی تعلق می گیرد که از گاز استفاده می کنند.

دولت داده های لازم را در اختیار شرکت های انرژی قرار می دهد تا به آن ها اجازه دهد کمک های مالی را بپردازند. بسته به موقعیت شما و شرکت انرژی، کمک هزینه از صورتحساب شما کسر می شود یا پرداخت می شود. بسیاری از مردم باید انتظار داشته باشند که کمک هزینه را در صورتحساب دسامبر خود ببینند، زمانی که مبلغ کامل در بازی باشد.

کمک مالی مشابهی برای سه ماه اول سال 2023 برنامه ریزی شده است، اما این قانون هنوز باید از طریق پارلمان تصویب شود.

کمک هزینه باید به طور خودکار اعطا شود. وزارت اقتصاد فدرال از مردم می خواهد تا بررسی کنند که کمک هزینه به درستی پرداخت شده است و اطمینان حاصل کنند که شرکت انرژی شما داده های صحیح را در اختیار دارد. افرادی که نتوانند به طور خودکار این کمک هزینه را دریافت کنند، از 23 ژانویه 2023 می توانند درخواست دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *