کمپین سرمایه جمعی Pool is Cool بیش از 60000 یورو جمع آوری می کند

یک کمپین سرمایه گذاری جمعی برای کمک به آوردن یک استخر شنای روباز دائمی به بروکسل با موفقیت بیش از 60000 یورو جمع آوری کرده است.

حدود 880 نفر توسط جمعی غیرانتفاعی Pool is Cool که از سال 2015 برای شنا در هوای آزاد در پایتخت کمپین برگزار کرده است، به جمع آوری کمک مالی اهدا شده است.

Pool is Cool جدیدترین سرمایه‌گذاری جمعی خود را در ماه مه راه‌اندازی کرد، به نام Je Veux Nager – اشاره‌ای به آهنگی از آرنو نماد راک فقید بلژیکی. این کمپین روز دوشنبه با رسیدن به 102 درصد از هدف 60000 یورویی خود – در مجموع 61556 یورو – بسته شد.

این سازمان گفت: “ما با هم نشان خواهیم داد که شنا در فضای باز می تواند پایدار، اجتماعی و قابل دسترس برای همه باشد.”

تابستان گذشته، Pool is Cool استخر شنای پاپ آپی به نام فلو را در کنار کانال در اندرلخت ساخت که به گفته این گروه “به یک نقطه گرم و شلوغ برای یک شهر قابل زندگی تبدیل شد”.

Pool is Cool افزود: «Flow تقاضای بسیار زیاد برای شنا در فضای باز در بروکسل را ثابت کرده است.

پول جمع‌آوری‌شده در این کمپین اخیر تضمین می‌کند که Flow می‌تواند در سال آینده به فعالیت خود ادامه دهد. قرار است فصل تابستان خود را در 18 سپتامبر به پایان برساند.

پول جمع‌آوری‌شده همچنین برای آموزش رایگان شنا برای کودکان و بزرگسالان و تحقیق در مورد سیستم تصفیه آب تأمین می‌شود، در حالی که کار برای متقاعد کردن مقامات بروکسل برای سرمایه‌گذاری در راه‌حل دائمی‌تر ادامه دارد – احتمالاً یک منطقه شنا در دریاچه Neerpede در اندرلخت.

در حالی که حدود 80 سال پیش، سه استخر روباز در پایتخت وجود داشت، همه آنها در دهه های 1960 و 1970 بسته شدند، به دنبال چند سال آب و هوای تابستانی نامطلوب و نگهداری ضعیف. بروکسل یکی از معدود پایتخت های اروپایی است که امکان شنا در فضای باز را ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *