58 بالون هوای گرم در سینت نیکلاس برمی خیزند: “بی نظیر در جهان”

سنت نیکلاس سنت دیرینه ای در ساخت بالون های هوای گرم دارد. آنها ده ها سال پس از شروع جشنواره در پایان جنگ جهانی دوم، بخشی از Vredesfeesten (جشنواره صلح) بوده اند. میدان بازار غول پیکر – بزرگترین میدان فلاندر – به طور سنتی به عنوان محل برگزاری خدمت می کرد.

بالون ها باید جمعه و شنبه عصر هم بلند می شدند، اما آن موقع هوا خیلی ناپایدار بود. روی ساکس، سازمان‌دهنده، به VRT گفت که بلند کردن تعداد زیادی در یک زمان در یک مکان عملیات پیچیده‌ای است. ما نمی‌توانیم هیچ ریسکی بکنیم. همه چیز با هم خطر حوادث احتمالی را افزایش می‌دهد.»

با این حال، هیچ مشکلی پیش نیامد و بالن ها به سمت آنتورپ منفجر شدند. آنها به دور شهر نرسیدند، زیرا باید قبل از تاریک شدن هوا دوباره فرود می آمدند.

اورت دهندشاتتر، خلبان بالون هوای گرم، می گوید: “این در اروپا بی نظیر است، در جهان بی نظیر است. برای تجربه این امر به عنوان یک ساکن سینت نیکلاس، واقعاً خاص است.”

شهردار سینت نیکلاس، لیون دهندشوتر (ملی‌گرا) به مردم خود اطمینان داده است که این رویداد ادامه خواهد داشت، حتی پس از بازسازی میدان بازار تا فضای بیشتری برای آب، درختان و مناطق سبز ایجاد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *