کمیسیونر کرونا و GEMS آن را یک روز می نامند

علاوه بر کار کمیسر کرونا و کارکنانش، گروه کارشناسان GEMS که بیش از 2 سال است به دولت در مورد سیاست های کرونا مشاوره داده اند نیز از امروز کار خود را متوقف می کند. با این حال، در صورت لزوم، در صورت لزوم به دولت توصیه می کند که ویروس دوباره شعله ور شود، یا اگر نوع جدیدی از کروناویروس ظاهر شود که تهدید خاصی برای سلامت عمومی باشد، در حالت آماده باش باقی خواهد ماند.

هفته گذشته GEMS گزارشی را به کمیسیون کرونا ارائه کرد که در آن پیشنهاد بازگشت به Code Orange در بارومتر کرونا را داشت. این امر مستلزم تشدید محدودیت‌های ویروس کرونا است. با این حال، در میان سیاستمداران این کشور تمایلی برای بازگشت به استفاده از بلیط ایمن کووید، پوشیدن پوشش صورت در مغازه‌ها و سایر محدودیت‌هایی که بازگشت به کد نارنجی مستلزم آن است، وجود ندارد. علاوه بر این، خود آقای فاکون گفته است که “وضعیت فعلی به وضوح زرد است” و اقدامات کد زرد در حال حاضر برای کنترل همه‌گیری در این مرحله کافی است.

کمیته مشورتی که متشکل از دولت‌های فدرال، منطقه‌ای و جامعه زبان بلژیک است، در روز جمعه 22 آوریل مجدداً تشکیل می‌شود تا درباره محدودیت‌هایی که هنوز پابرجا هستند و اینکه آیا اقدامات اضافی مورد نیاز است یا خیر، صحبت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *