قهرمان فولام و صعود در پی رکورد میتروویچ با 43 گل در این فصل، پیروزی منچستریونایتد مقابل برنتفورد

الکساندر میتروویچ بازیکن سابق آر اس سی اندرلخت در پیروزی باکسوم دوشنبه شب مقابل لوتون تاون (7-0) دو گل به ثمر رساند. این مهاجم صربستانی تاکنون 43 گل به ثمر رسانده است که این تعداد گل هرگز در پیشگاه فوتبال انگلیس به ثمر نرسیده است، در حالی که هنوز یک بازی باقی مانده است.

بورنموث، دوم فعلی، طناب را برای همراهی لیلی وایت ها در لیگ برتر در دست دارد.

منچستریونایتد به راحتی مقابل برنتفورد پیروز می شود

منچستریونایتد در آخرین بازی خود در این فصل در اولدترافورد دوشنبه شب در سی و پنجمین روز لیگ برتر برنتفورد را با نتیجه 3-0 شکست داد. این پیروزی باعث شد تا مانکونیایی‌ها با 58 امتیاز در رده ششم قرار بگیرند و در رقابت‌های لیگ اروپا، 6 امتیاز بالاتر از وستهم داشته باشند. چکش ها هنوز یک بازی کمتر دارند. برونو فرناندز پرتغالی (نهم) و کریستیانو رونالدو (61) تیم خود را در مسیر درست قرار دادند. در 72، رافائل واران، مدافع فرانسوی، اولین گل خود را برای منچستریونایتد پس از ورود از رئال مادرید در تابستان گذشته، با یک ضربه والی به ثمر رساند.

در پایان بازی اولدترافورد به نمانیا ماتیچ و خوان ماتا ادای احترام کرد. هافبک‌های صربستانی و اسپانیایی که از سال‌های 2017 و 2014 در این باشگاه حضور داشتند، هنگامی که جایگاه خود را در زمین چمن “تئاتر رویاها” واگذار کردند، مورد تشویق هواداران خود قرار گرفتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *