یونیون سن ژیلواز قهرمانی در لیگ بلژیک را از دست می دهد اما همچنان فصل استثنایی را می بیند

همانطور که آنتورپ قهرمانی فوتبال بلژیک را جشن گرفت، تیم محلی بروکسل، یونیون سنت ژیلویز، برای احساس غرور بی دلیل نبود: این تیم یک فصل استثنایی را دید.

با این وجود، کارل گیرتس، مربی یونیون سن ژیلواز، با ناامیدی واکنش نشان داد و احساسات خود را به عنوان “ناامیدی، ناباوری و اندوه” توصیف کرد.

او افزود: “بازیکنان به شدت ناامید هستند.”

آخرین بازی فصل، مقابل کلوب بروژ، بازی نزدیکی بود. یونیون با برتری 1-0 در دقیقه 46 در بخش زیادی از نیمه دوم از نظر امتیاز در صدر جدول بود، اما بازی را با شکست 3-1 در وقت اضافه به پایان رساند.

یکی از هواداران به Bruzz گفت: “ما سه دقیقه تا کسب عنوان فاصله داشتیم… فکر می کنم این گویای همه چیز است.”

اما دیگر هواداران به سرعت به این موضوع اشاره کردند که در کل فصل موفقی برای باشگاه فوتبال بود و گفتند: “ما نباید آنچه را که به دست آورده ایم فراموش کنیم”.

مدیر اتحادیه آندره اسپروتلز موافق است: «وقتی در عرض دو دقیقه از قهرمان شدن می‌آیید، این اولین چیزی است که به یاد می‌آورید، اما اگر به کل فصل نگاه کنید، با آن یک چهارم جام اروپا، فصل استثنایی بود. فینال و شکست دادن چند تیم بزرگ آلمانی و پرتغالی، و ما نباید این را فراموش کنیم.

اسپروتلز گفت که تعداد کمی در یونیون پیش‌بینی می‌کردند که تیم به همان اندازه پیش‌تر خواهد رفت.

Spreutels گفت: “اگر کسی به ما می گفت که ما هنوز برای عنوان قهرمانی در روز آخر بازی می کنیم، ما فکر می کردیم که این کار گستاخی است.”

اما در عرض چند دقیقه به آن رسیدیم. تجزیه و تحلیل اینکه چرا این اتفاق افتاد بسیار آسان است، فقط یک لحظه بد است، بحث تاکتیک نیست، زیرا با دو دقیقه فرصت، خوب بود.

پیروزی آنتورپ با سختی همراه بود و توبی آلدرویرلد شیطان سرخ سابق گل نهایی را در بازی 2-2 مقابل گنک به ثمر رساند.

عکس: جان تیس/بلگا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *