یک ستاره بین المللی برای بازی در فصل بعدی “رقص با ستاره ها”

در حالیکه کوه لانتا: توتم نفرین شده به تازگی در TF1 به پایان رسیده است، این کانال خصوصی در حال آماده سازی دیگر رویدادهای مهم جدید خود است. خشمگین بچه های صداکه در آغاز سال تحصیلی با یک نیمکت مربی استثنایی متشکل از لوآن، کندجی ژیراک، جولین دوره و پاتریک فیوری بازخواهد گشت، بینندگان منتظر بازگشت او هستند. با ستاره ها برقص. در این رابطه، روزنامه‌نگار Clément Garin، ستون‌نویس در C8، به طور انحصاری هویت سه نفر از دوازده نامزدی را که قرار است در پاییز آینده بخشی از بازیگران فصل 12 باشند، فاش کرد.

او ابتدا از حضور کلارا لازاری، فینالیست فصل پنجم خبر می دهد بچه های صدا که با این آهنگ به نمایندگی از فرانسه در مسابقه آواز جونیوریوویژن 2019 شرکت کرد بیم بام تو در سال 2019. این خواننده جوان در سن 16 سالگی دو آلبوم انفرادی “L’autre moi” در سال 2020 و “Sans Filtre” در سال 2021 منتشر کرده است.

این روزنامه نگار فاش می کند که دیوید دویله قهرمان سابق جودو فرانسه نیز تا چند ماه دیگر بخشی از این جشن خواهد بود. مردی با قد تقریبا 2 متری سال ها دور از “دوجو” پس از دوران ورزشی خود به سیاست روی آورد و اکنون یک تاجر است.

در نهایت نام بیلی کرافورد نیز مطرح شده است. در اوایل دهه 2000 با موفقیت ها برای عموم مردم آشکار شد دنبال کردن، وقتی به آن فکر می کنید من یا تو انتظارش را نداشتی، خواننده فیلیپینی-آمریکایی در سال های اخیر در اروپا محتاطانه رفتار کرده است. با این حال، در فیلیپین، دومی تبدیل به یک ستاره واقعی شده است که بین موسیقی، کمدی و انیمیشن تلویزیونی شعبده بازی می کند.

اگر سطح رقص کلارا لازاری و دیوید دویل را ندانیم، می توانیم تصور کنیم که بیلی کرافورد یکی از آینده دارترین نامزدهای این فصل خواهد بود. و به دلایل خوب، این خواننده از سنین بسیار پایین رقصیده است. او حتی در 14 سالگی در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی در سال 1995 در کنار مایکل جکسون قدم زد. آیا همراه سابق لوری جانشین تایک، برنده بزرگ فصل گذشته خواهد شد؟ در هر صورت او می تواند رقیب سرسختی برای سایر نامزدها باشد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *