150 جریمه در ماه برای عدم استفاده از پوشش صورت در حمل و نقل عمومی در بروکسل همچنان صادر می شود.

اگرچه پوشیدن پوشش صورت دیگر در ایستگاه‌های اتوبوس و تراموا (در فضای باز) الزامی نیست، اما همچنان در وسایل نقلیه و داخل ایستگاه‌های مترو داخلی و ایستگاه‌های تراموا زیرزمینی الزامی است.

An Van Hamme از MIVB به VRT News گفت: «در ماه‌های اخیر، ما حدود 150 جریمه را برای عدم استفاده از پوشش صورت در وسایل نقلیه عمومی صادر کرده‌ایم.»

MIVB می‌گوید که اکثریت قریب به اتفاق مسافران همچنان از پوشش‌های صورت استفاده می‌کنند: «گاهی اوقات افرادی وجود دارند که فراموش می‌کنند زیرا دیگر در جاهای دیگر اجباری نیست و آنها به سادگی پوششی با خود ندارند.» “اما خوشبختانه اکثریت از پوشش صورت استفاده می کنند.”

MIVB می گوید که تعداد جریمه های صادر شده طی ماه های پایانی سال 2021 و در ابتدای سال 2022 افزایش یافته است. در ماه فوریه، 139 جریمه در مقایسه با بیش از 150 جریمه در ماه های دسامبر و ژانویه صادر شده است. این دو برابر تعداد جریمه های صادر شده در هر ماه در نیمه اول سال 2021 است.

شرکت حمل و نقل عمومی بروکسل مشتاق است تاکید کند که تا زمانی که اجباری باقی بماند، به بررسی پوشیدن پوشش صورت ادامه خواهد داد. سخنگوی این شرکت گفت: ما در این زمینه به توصیه های دولت عمل می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *