Célian Deweerd کنترل DH Challenge Ekoï را در دست می گیرد: “سخت است!”

سومین یکشنبه از دور اول مسابقات برتر، که در وزین برگزار می شود، سلیان دیورد از این سکوی که در برابر بهترین کادت های کشور به دست آورد استفاده کرد و کنترل DH Challenge Ekoï را در دست گرفت. برنده خروجی رتبه بندی منظم ما در همین دسته، هنویر باید در طول فصل برای رسیدن به دوبل مبارزه کند.

“این سخت است، رقابت وجود دارد، به خصوص با فلوریان دلیر، که قوی است.”، برادر کوچک اوگو توضیح می دهد که او نیز فصل خوبی را پشت سر می گذارد و در مسابقات DH Challenge Ekoï در بین جوانان سوم است. “فلوریان با ادغام جدایی خوب در وزین، در یک مسیر سخت، مرا شگفت زده کرد.”

نایب قهرمان او در آنجا هفتم شد، در حالی که سایر فرانسوی زبانان نیز در مکان مناسب در کورس سخت نامور قرار گرفتند: خوان لمسترز یا انزو میلون که در حال صعود به این سلسله مراتب هستند، پس از رابین وارانت، تامی دلستریت، هری ون دی پر، اول از همه. – کادت ادوارد کلاس یا گیوم دایکس. ما برای آینده خواهیم دیدسلیان دیورد ادامه می دهد. من شخصا از سطح خودم راضی هستم: برنامه ریزی کرده بودم که در شرایط خوبی به وزین بروم و این رتبه سوم به من ثابت می کند که برای آنچه در آینده است آماده هستم.

او می‌خواهد بزرگترین مسابقه‌های این فصل، سخت‌ترین‌ها را تایید کند. امیدوارم در تور فلاندر که امسال در رده ما برگزار می شود، عملکرد خوبی داشته باشم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *