Clear Channel قراردادی را برای تبلیغات در ورودی های مترو بروکسل برنده شد

Clear Channel برنده مناقصه Stib برای بهره برداری از صفحه نمایش های دیجیتال در ورودی ایستگاه های مترو بروکسل برای مدت حداقل 12 سال شده است.

این آژانس رسانه ای در اوایل سال 2024 125 صفحه نمایش دیجیتال را در سراسر شبکه متروی بروکسل راه اندازی خواهد کرد.

یان دی مور، مدیر عامل Clear Channel Belgium گفت: “با این مشارکت، Clear Channel حضور خود را در بروکسل تقویت می کند تا فرصت های ارتباطی جدیدی را برای تبلیغ کنندگان فراهم کند.”

صفحات دو طرفه توسط طراح بلژیکی Axel Enthoven ساخته شده است که قبلا با Clear Channel در پناهگاه های اتوبوس در گنت کار می کرد.

در مقابل، Clear Channel همچنین قول داده است که هر ورودی ایستگاه مترو را به یک صفحه لمسی مجهز کند که اطلاعاتی در مورد محیط اطراف ایستگاه ارائه می دهد و جدول زمانی مترو را در زمان واقعی نمایش می دهد.

این آژانس در حال حاضر بیش از 10000 بیلبورد و صفحه نمایش دیجیتال را در سراسر بلژیک اداره می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *