Clémence Castel به “Fort Boyard” پیوست

ماجراجوی نمادین از کوه لانتا، بازی که او در سال 2005 و در سال 2018 برنده شد، Clémence Castel در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یکی از چهره های برجسته در یک نمایش فرقه PAF است. مجله تلویزیون سرگرمی اعلام کرد که این مرد 37 ساله در نقش یکی از شخصیت های جدید بازی خواهد کرد فورت بویارد، یعنی یک جنگجوی مرموز که نامزدها باید بیش از پنج آزمایش با آن روبرو شوند.

هویت او اما مخفی نگه داشته خواهد شد. هر بار که نامزدها در دوئل بین آنها و او برنده می شوند، سرنخی به دست خواهند آورد. اگر در پایان رویداد، با کنار هم قرار دادن تمام قطعات پازل، شخصیت ها موفق شوند کلمنس کاستل را در پشت لباس او بشناسند، بویارهای دیگری را برای انجمنی که برای شرکت در نمایش برای آن توافق کرده اند، برنده خواهند شد.

یک تجربه تلویزیونی جدید برای Clémence Castel که قبلاً در سریال Sous le soleil ظاهر شده بود در سال 2007 و کاندیدای مسابقه تلویزیونی واقعیت بزرگ یا حتی از ناحیه ز، برنامه به تهیه کنندگی آرتور و ارائه شده توسط دنیس بروگنیارت. او در سال 2006 نیز شرکت کرد فورت بویارد اما در کنار نامزدهایی که برای جمع آوری کمک های مالی برای انجمن France Choroidérémie آمده بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *