Gilkinet جریمه سرعت غیرمجاز می خواهد

«اگر واقعاً می‌خواهیم اوضاع را تغییر دهیم، باید به کسانی و به‌ویژه کسانی که خود را مجاز می‌دانند با رانندگی با سرعت‌های نامناسب، بسیار فراتر از محدودیت‌های تعیین‌شده در آیین‌نامه، جان دیگران را به خطر بیندازند، بدهیم. سرعت بیش از 21 کیلومتر بر ساعت را هدف قرار دهید، یعنی در مجموع 12 درصد از مجموع جریمه های سرعت غیرمجاز، یعنی اقلیتی از رانندگان، اما کسانی که رفتارشان خطرناک ترین است.»

در حال حاضر، جریمه سرعت غیرمجاز بر اساس منطق خطی است: 56 یورو برای 10 کیلومتر در ساعت اول بیش از سرعت و سپس 6 یورو، در خارج از مناطق مسکونی، یا 11 یورو، در مناطق مسکونی، به ازای هر کیلومتر در ساعت اضافی. . از نظر وزیر این منطق خطی ریسک ایجاد شده را که تصاعدی است منعکس نمی کند. او خواستار “مجازات بسیار بالاتر” است که “تصاعدی” خواهد بود. با این حال، مبلغ جریمه ای را که به آن می رسد مشخص نمی کند.

VIAS این هفته آمار تصادفات جاده ای سه ماهه اول امسال را منتشر کرد: 111 نفر جان خود را از دست دادند که این تعداد به تعداد قبل از بحران بهداشتی است. به گفته آقای گیلکینت، ایمنی جاده ها باید از اولویت های سیاست های عمومی بالاتر رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *