Ixelles طرح گردش را برای کاهش ترافیک در اطراف Place Flagey ارائه می دهد

بروز گزارش می دهد که شهرداری ایکسل طرح گردش خود را برای منطقه اطراف Place Flagey و Ponds of Ixelles ارائه کرده است. فضای بیشتری برای کاربران آسیب‌پذیر جاده وجود خواهد داشت و رانندگی در اطراف Place Flagey با خودرو دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود. شهر بروکسل هنوز باید موافقت خود را برای طرح گردش بدهد.

این برنامه ها در جلسه روز دوشنبه ساکنان فاش شد. با سناریویی که روی میز قرار دارد، ایکسل، رئیس بخش تحرک، ایو رویت، عمدتاً می‌خواهد ایمنی ترافیک در اطراف Ponds و Place Flagey را بهبود بخشد. او گفت: “این اولویت اصلی ما است. کودکان باید بتوانند با خیال راحت دوچرخه سواری کنند و راه بروند. به همین دلیل است که ما قصد داریم با تقاطع های خطرناک در میدان مقابله کنیم.” به عنوان مثال، او به تقاطع خطرناک خیابان lesbroussart، Chaussée de Vleurgat و Chaussée d’Ixelles اشاره می کند.

علاوه بر این، طرح گردش باید اطمینان حاصل کند که ترافیک ترانزیتی کاهش می یابد و گردش اتوبوس و تراموا افزایش می یابد. “این یعنی از یک طرف صدای کمتر و آلودگی کمتر و از طرف دیگر فضای عمومی بیشتر. من به عنوان مثال به دویدن در حوضچه ها فکر می کنم که اکنون در مسیر خود با ماشین های زیادی روبرو می شوند. این باید تغییر کند. محله دلپذیرتر خواهد بود.”

به طور خاص، بخش در Chaussée d’Ixelles بین ایستگاه تراموا در Valera’s و Rue de la Brasserie به یک منطقه عابر پیاده تبدیل خواهد شد. “این به بازیابی پیوند بین Ponds و Place Flagey کمک می کند.”

سایر فیلترهای ترافیکی که خودروها نمی توانند وارد آن شوند، در امتداد حوضچه دوم در خیابان دو ژنرال دوگل نصب خواهند شد. در Place de la Croix-Rouge و کمی جلوتر در میدان یادبود، بین دو حوض، ترافیک یک طرفه در جهت خیابان Eperons d’Or برقرار است. رویت گفت: «این فضا را برای سازماندهی انواع فعالیت های اجتماعی آزاد می کند.

همچنین به سمت Place Flagey ترافیک یک طرفه بین Rue lesbroussart و Rue Gachard خواهد بود که ترافیک را از میدان دور می کند. هدف این است که تردد مخفیانه در اطراف Place Flagey ممنوع شود و میدان بتواند به عنوان یک منطقه پیاده رو کامل احیا شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *