Kopecky و Bossuyt برنده مسابقه تیمی در مسابقات جهانی دوچرخه سواری پیست شدند

در مورد آمادگی شاری بوسویت قبل از مسابقه تیمی با توجه به اینکه او در روز پنجشنبه دچار حادثه شده بود، تردیدهایی وجود داشت.

این تردیدها در شروع مسابقه زمانی که بلژیک در جایی دیده نمی شد بیشتر شد. با این حال، در 40 دور باقی مانده، بلژیکی ها برگ برنده خود را بازی کردند. Lotte Kopecky در تلاش برای یک دور جایزه، چیزی که تا آن زمان هیچ موتورسوار دیگری نتوانسته بود در طول مسابقه روز شنبه به آن دست پیدا کند، یکنواخت شد.

Kopecky و Bossuyt مجبور بودند بیش از 20 دور با هم مبارزه کنند. با این حال، در حین انجام این کار، آنها 10 امتیاز را با سرعت های متوسط ​​به دست آوردند.

همانطور که مسابقه به نتیجه رسید، سوارکاران بلژیکی فقط باید چشم دو نفره قدرتمند فرانسوی را برای اطمینان از پیروزی داشتند. به طور خلاصه، فرانسوی ها فکر می کردند که در فینال دوی سرعت پیروز شده اند. این برای آنها برای کسب عنوان قهرمانی جهان کافی بود. با این حال، سواران فرانسوی و انبوه جمعیت در سنت کوئنتین-آن-ایولین این واقعیت را از دست داده بودند که دانمارک همچنان در حال پیشروی است.

4هفتم حضور در فینال اسپرینت برای کوپکی و بوسویت کافی بود تا طلا بگیرند. فرانسوی ها تنها با یک امتیاز عقب افتادند و نقره گرفتند. این مدال اولین عنوان جهانی شاری بوسویت بود. این چهارمین بار Lotte Kopecky بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *