Mechelen و Boortmeerbeek “در حال نامزدی” هستند: “درآمد بیشتر و مالیات کمتر”

Boortmeerbeek و Mechelen “قصد ادغام” دارند. آقای سامرز اینطور بیان کرد: “ما در حال نامزدی هستیم. اما تصمیم نهایی تنها در پایان سال 2023 گرفته خواهد شد.” اگر عملیات ادامه یابد، ساختار یکپارچه جدید از اول ژانویه 2025 اجرایی خواهد شد.

در گذشته ادغام هایی وجود داشته است: شهرداری هایی که بزرگتر می شوند می توانند دامنه مالی بیشتری داشته باشند در حالی که دولت فلاندری ممکن است بدهی های آنها را کاهش دهد (اگر بازیکن جدید به اندازه کافی بزرگ باشد).

با این حال، این عملیات ویژه است: شهرداری جدید به چهارمین شهر بزرگ در فلاندر تبدیل خواهد شد که قبل از آن، آنتورپ، گنت و بروژ (و از لوون پیشی گرفته است). بیش از 100000 نفر جمعیت خواهد داشت. علاوه بر این، هر دو شریک از یک استان متفاوت هستند.

سامرز توضیح داد: “شهرداری جدید به سه ناحیه تقسیم خواهد شد: شهر مچلن، حومه شهر مچلن و بورتمیربیک (که شامل مویزن نیز می شود). هر کدام شوراهای منطقه خود را خواهند داشت.”

او فقط مزایایی را می بیند: مالیات های محلی باید کاهش یابد، در حالی که درآمد باید افزایش یابد. سامرز ادعا می کند: “ما می توانیم هر سال ده میلیون یورو اضافی تولید کنیم. این به ما امکان می دهد تا به مردم خود بهتر خدمت کنیم و مالیات ها را کاهش دهیم.” در همان زمان، Mechelen از مزایای بدهی به ارزش 50 میلیون برخوردار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *